Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.
Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:
Keynote: Fremtidens kundeoplevelser
v. Ian Wisler-Poulsen – ”Kongen af kundeoplevelser”
Keynote: Kunden i centrum via digitalisering
v. Jakob Wisnewski, Head of digital development, Imerco & Helya Persson, Senior Account Executive, Salesforce
Spor A
Sådan har Conversational AI transformeret AIm. Brand Group’s kundeservice
v. Kathrine Munch Torp, AI Trainer, Alm. Brand & Matilde Them Olsen, AI Trainer, Alm. Brand
Reklamationer. Vejen til helvede? Eller til flere indbringende kunder?
v. Søren Rasmussen, ekspert i reklamationshåndtering
v. Merete Bergman Smit, ekspert i kundeoplevelser
Hør hvordan Nilfisk implementerede og drifter et globalt kontaktcenter
v. Jeanet Jensen, Project Manager & Jan Brandi, Salgsspecialist
v. Flemming R. Kristensen, Medlemschef i Krifa
Spor B
Hvordan fastholder og styrker TJM Forsikring en i forvejen høj kundetilfredshed?
v. Marie-Louise Rahbek, CEO, TJM Forsikring, Christina Maibom, Teamleder, Personskade, Tine Willemoes, Customer Journey Lead, PMO, TJM Forsikring & Christian Gabriel, Customer Experience konsulent, Axcess Nordic
Vindercase: De klassiske problemer i kundecentrene – og hvordan vi løser dem
v. Lars Fogh Sørensen, Partner Manager og CX Specialist, Waoo/Fibia
Strategi for skalering af din kundeservice
v. Mads Nauntofte, Senior Account Executive, Salesforce
Customer Experience and the future of work
v. Jens Olesen & Klaus Markussen, Genesys
Hør hvordan Det Kongelige Teater bringer deres CX-strategi til live
v. Nina Hestehave Degn, Customer Experience Manager, Det Kongelige Teater
Fælles – ikke længere på spor
Keynote: Kundeservice – i medgang og modgang
v. Mathilde Jakobsen, CEO & Co-founder, Fresh.Land & Simon Arun Vrábel, Customer Solution Architect
Keynote: Optimisme – en attitude til kundeservice og livet
v. Henrik Mathiasen, Optimist, foredragsholder & forfatter
Vi ses i 2024 d. 18. april !
Kontakt Jens Severinsen (jens@peopleteam.dk), hvis du har forslag til talere til næste års konference.
Andre spændende kurser og events
KISS Konferencen 2023, 4. oktober på Scandic Copenhagen (Under udvikling) – Konferencen for Kundeservice og IT Service & Support
Kundeservice & Kundeoplevelser 2024 d. 18. april 2023 på Scandic Copenhagen
Serviceskolen.dk tilbyder en lang række kurser inden for kundeservice, se det store udvalg her >>