Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.
Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:
Keynote: Uden AI går det ikke …
Thomas Bock, Director, CRM Platform Owner, A.P. Moller – Maersk
Keynote: Enkel kundeservice til en kompleks organisation
Brian Kjær, Senior Manager, EG & Niklas Bennetsen, Advisory Solution Consultant, ServiceNow
Spor A
Ditte Gjørup Larsen, etnolog og speech analytics-specialist i Kundefront Privat, Tryg, Maiken Støvring, salgschef og leder for Kundeservices kvalitets- og salgstrænere, Tryg & Christian Gabriel, specialist i Speech Analytics, Axcess Nordic
Bernhard Ödin, Specialist, Customer Experience & Contact Center Solutions, Telia
Kamstrup – intelligente kundeoplevelser med ServiceNow
Thomas Vogh Olsen, ServiceNow Architect, Kamstrup & Jakob Anker Nielsen, Solution Architect, The Cloud People
Enriching human connections with AI
Amanda Halpin, Solution Lead for Digital & AI, Genesys
Dan Lauritzen, CX-ekspert hos P-Gap Consult ApS
Spor B
Når datadrevet og personlig kundeservice går hånd i hånd
Tommy Sørensen, Kundeservicechef, EWII
Nordens største kundeserviceundersøgelse
Følg linket ovenfor for at få Capturis kundesamtaleanalyse baseret på 15. mio samtaler
Jacob Emil Opstrup, Chief Revenue Officer, Capturi & Tobias Winther Troelsen, Head of Marketing and Analytics, Capturi
Monitorering, kalibrering, coaching!
Morten Dalbro Bürckel, CX Rentention Manager, Allente
Digital personificering og seamless kundeoplevelser – hvordan Vivino gør det digitale møde personligt! (kan desværre ikke deles, kontakt evt. Silje Stougaard)
Silje Stougaard, Vice President of Customer Experience, Vivino
Den sælgende kundeservice – uden at gå på kompromis med den gode service
Jacob L. Kjellerup, Stifter, Kjellerup Kommunikation
Fælles – ikke længere på spor
Keynote: The Digital Transformation journey of the LEGO Group’s Contact Centre
Matt Riley, Director, Technical Program Management, LEGO Group, UK
Keynote: Fremtidens kunder
Anne Skare Nielsen, Chief futurist at UNIVERSAL FUTURIST
Vi ses i 2023 d. 27. april !
Kontakt Jens Severinsen (jens@peopleteam.dk), hvis du har forslag til talere til næste års konference.
Andre spændende kurser og events
KISS Konferencen 2022, 4. oktober på Scandic Copenhagen Konferencen for Kundeservice og IT Service & Support
Gratis webinar: Herregud, det er jo bare IT Support! d. 31. maj kl. 10-11 Hvis du arbejder inden for IT Service, er dette et webinar, du helt sikkert vil finde yderst relevant og inspirerende.
NYHED: IT Customer Experience kurset Leading IT Customer Experience 15.-16. september 2022 Eller firmakurset: IT Customer Experience
Customer Experience Diploma Class d. 7.-8. december i Ballerup
Serviceskolen.dk tilbyder en lang række kurser inden for kundeservice, se det store udvalg her >>