Tak til alle der deltog på Kundeservice & Kundeoplevelser 2021



Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.


Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:

 

Keynote: Vejen til begejstrede kunder i fremtiden (Meretes præsentation) (Evas præsentation)

Eva Steensig, indehaver af Steensig Partners & Merete Bergman Smit, indehaver af Bergman Smit Training

Keynote: Next Generation Customer Service

Kim Kirkeby, Afdelingsdirektør, Spar Nord Bank


Spor A

Styr på viden – afgørende for god service på både digitale og personlige kanaler

Tommy Langhoff, Partner i Zillion Consulting Group

Announcing Service Cloud Voice. Unifying Voice Calls, Digital Channels and CRM Data in Real-time, for the First Time in one Complete Suite

Steven Kimber, Customer Service Veteran and Salesforce Service Cloud Evangelist, Salesforce (Online)

Engagerede medarbejdere leverer de bedste kundeoplevelser

Jens Olesen og Klaus Markussen, Genesys

Sådan bruger Tryg Speech Analytics til at løfte kundedialogen

Ronja Roswall Bogachov, Analytiker i Tryg & Mikkel Boesen, Project Manager for Digital development & Execution i Tryg & Christian Gabriel, Speech Analytics specialist, Axcess Nordic

Branchens bedste kundeoplevelser – til lavere omkostninger

Lene Krakau Larsen, Privatdirektør & Helle Ørvad, Head of Operations fra NRGi Elsalg


Spor B

The need for super agents calls for agent guidance

Mathias Johansson, Head of AI & Automation Products & Consulting, Telia

Kundefokus i hele organisationen

Stine Hjelme, Customer Experience Manager, Alka Forsikring

Varig vækst via kundeloyalitet og et effektivt kundefeedbacksystem

Lars Nielsen, Head of Customer Success fra Solvemate

Speech Analytics og Conversational Insights: Jyllands-Postens vej til 55% flere glade kunder i kundecenteret

Jacob Emil Opstrup, Chief Revenue Officer fra Capturi & Iben Høiaas Jeppesen, Markedsdirektør fra Jyllands-Posten


Fælles – ikke længere på spor

Keynote: The Autonomous Customer: Consumer Trends Shaping The Future Of The Customer Experience

Dr Nicola Millard, Principal Innovation Partner at BT (British Telecom) (Online)

Keynote: How to build your CX strategy

Stefan Kolle, Partner & Founder, Future Lab