Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. Vi er glade for at kunne dele en dag med spændende emner og talere med jer. Tak for jeres engagement!
Præsentationer
Her er præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:
Keynote: Mulighederne med GPT
Ole Winther er professor i data science på DTU og i genomisk bioinformatik på KU/Rigshospitalet
Keynote: Værdiskabende implementering af ServiceNow CSM hos GlobalConnect
Adam Larsen, ServiceNow Developer, GlobalConnect & Hussein Al-hachamy, Lead Consultant, Devoteam Technology Consulting A/S
Spor A
Succesfuld kundeservice hos Sampension
Mikkel Thordal, løsningsarkitekt i Sampension
AI-drevet A-kasse: Frontløber i DK!
Malin Marker Persson, Udviklings- & Digitaliseringsdirektør hos Akademikernes A-kasse & Stephen Alstrup, SupWiz CEO & Co-founder
Hvad har ServiceNow og benzinstandere at gøre med hinanden?
Martin Holdt Nielsen, Afdelingschef, OK, Mikkel Leth-Nissen, Sales Director, The Cloud People & Jacob Maj, Forretningskoordinator, Teknisk Support Center, OK
Etisk AI i kundeservice
Eske Bjerg, AI- & kommunikationsekspert & Jesper Gettermann, rådgiver
Kundefokus i overhalingsbanen
Daniel Meilgaard, Manager – Customer Consultants (tidligere Manager i Customer Service) hos BEC Financial Technologies
Spor B
Lyngby-Taarbæk Kommune: Undgå backlogs med automatiserede processer f.eks. i on- og off-boarding
Mikkel Arp, IT Chef i Center for Kultur, IT, Politik og Organisation, Lyngby-Taarbæk Kommune & Martin Everhøj, NetCloud
Unified Service Management (USM)
Lasse Koch, en af grundlæggerne af Experience Design
Styrk dine it-processer ved hjælp af data
Henrik Bech, IT-Drift koordinator, Jammerbugt Kommune
AI i praksis: Sådan anvender du AI til at forbedre kundeoplevelsen i IT Service og Support
Finn Nøhr, CEO & Mads Fuhr, Service Management Architect, VisionWillow
Revolutionizing IT Service Management with Generative AI
Lakshmi Harikumar, Freshworks