En helt ny måde at lære IT Service management
Kursuskalender
Dato | Sted |
De fleste simulationsspil er bygget op omkring ”experiental learning”, hvor man selv skal drage sine egne erfaringer, mens man bliver udsat for forskellige situationer, der skal håndteres.
CarGO er anderledes. Her lærer dit team sunde principper for letvægts IT Service Management, rettidig omhu, prioritering, kundefokus, samarbejde og problemløsning.
På webinaret gennemgår vi, hvad CarGO er, hvad det kan – og hvornår man bør vælge et simulationsspil fremfor andre typer af undervisning.
Målgruppe
- Ledere og mellemledere, der er ansvarlig for IT Service Management
- HR-partnere, der søger alternativ ITSM-uddannelse
Program
- Kort introduktion til letvægts ITSM som en praksis
- Gennemgang af CarGO
- Hvornår CarGO kan være et alternativ eller supplement til traditionel ITSM-undervisning
Webinaret tager 30 minutters inklusiv tid til spørgsmål.
Se den fulde beskrivelse af CarGO her >>
Praktisk info
Dato: 15. september 2023
Tidspunkt: Kl. 11.00 – 11.30
Sted: Online
Du møder:
Johnny Jensen | Johnny har over 25 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL 4 Master, ITIL V3 Expert, V2 Manager med udmærkelse, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser, ligesom han har stort erfaring med Service desk, personaleledelse og den gode kommunikation med brugere og kunder. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende. |
Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller kommentarer →