Dato | Sted | |
---|---|---|
3. januar 2025 kl. 10-10.30 | Online | Tilmeld |
Dette webinar giver et konkret indblik i de teknologier, der vil præge IT Service Desk inden for de næste fem år. Vi ser på, hvordan AI, automatisering og selvbetjening kan optimere hverdagen og forbedre supportoplevelsen for både teamet og brugerne. Målet er at give dig ideer og værktøjer til at fremtidssikre dine arbejdsgange, så de bliver både hurtigere og mere effektive.
Webinaret omfatter:
- De vigtigste teknologiske trends, der vil forme IT Service Desk i fremtiden
- AI og chatbots: Hvordan kunstig intelligens kan forbedre supportoplevelsen og optimere svartider
- Automatisering af rutineopgaver: Effektivisering af arbejdsgange og reducering af arbejdsbelastning
- Incident Management og Problem Management: Optimerede processer og proaktiv support
- Self Service og Knowledge Management: Styrken i selvbetjeningsløsninger og god knowledge management
På kun en halv time når vi vidt omkring med inspiration og ideer til fremtidens teknologi og processer i service desken.
Det bliver kort, hurtigt, effektivt og indholdsrigt, og du kan forvente inspiration til din egen organisation, som du kan arbejde videre med allerede umiddelbart efter webinaret.
Vi glæder os til at se dig.
Underviser er ITIL® 4 Master, Johnny Jensen fra Peopleteam.
PS. Kan du ikke deltage på tidspunktet, så tilmeld dig alligevel – så eftersender vi en optaget version til dig.
Praktisk
Dato: 3. januar 2025
Tid: 10.00-10.30
Sted: Online webinar