Dato | Sted | |
---|---|---|
3. januar 2025 kl. 13-13.30 | Online | Tilmeld |
Brugeroplevelsen bliver et nøglepunkt i fremtidens IT Service Desk. Dette webinar giver inspiration til, hvordan du kan skabe en service desk, der opfylder brugernes behov og forventninger. Med fokus på UX, feedback og agile metoder ser vi på, hvordan du kan opbygge stærke relationer og skabe en servicekultur, der får brugerne til at føle sig set og forstået.
På webinaret gennemgår vi bl.a.:
- Brugeroplevelsens stigende betydning i IT Service Desk
- UX og Self Service: Sådan designer du gode brugeroplevelser og bruger feedback til løbende forbedringer
- Agile metoder i Service Desk: Små, fleksible ændringer, der hurtigt tilpasser sig brugernes behov
- Opbygning af en stærk servicekultur: Skab relationer og forstå brugernes forventninger
- KPI’er og feedback-loops: Etablering af mål, der måler både effektivitet og brugertilfredshed
Det bliver kort, hurtigt, effektivt og indholdsrigt, og du kan forvente inspiration til din egen organisation, som du kan arbejde videre med allerede umiddelbart efter webinaret.
Vi glæder os til at se dig.
Underviser er ITIL® 4 Master, Johnny Jensen fra Peopleteam.
PS. Kan du ikke deltage på tidspunktet, så tilmeld dig alligevel – så eftersender vi en optaget version til dig.
Praktisk
Dato: 3. januar 2025
Tid: 13.00-13.30
Sted: Online webinar