Dato | Sted | |
---|---|---|
3. januar 2025 kl. 13-13.30 | Online | Tilmeld |
3. januar 2025 kl. 10-10.30 | Online | Tilmeld |
Forventningerne til serviceniveauet i IT og Service Desken stiger som aldrig før. Compliance, Agile, Product Owners, Safe, Lean og Devops sniger sig ind i danske virksomheder, og Service Desken kan med fordel kigge på nye metoder til at:
- Effektivisere sagsløsningen og minimere incident ping-pong
- Organisere sig på til at optimere tværgående samarbejde
- Automatisere – eller i hvert fald at forberede sig på chatbot-bølgen, der forventes at ramme hårdt inden for de næste par år.
På dette korte webinar kommer Johnny Jensen med sit bud på, hvordan nye og kendte teknikker kan hjælpe til at gøre klar til fremtidens Service Desk. Han vil gennemgå teknikker som Swarming, Shift-Left, knowledge management, problem management og ikke mindst den gode kommunikation samt nye måder at måle effektivitet og performance.
De 30 minutter er godt givet ud for alle i IT – men især, hvis du arbejder i IT Service Desk.
Praktisk
Dato: 4. januar 2023
Tid: Kl. 11-11.30
Sted: Online webinar
Du møder
Johnny Jensen, ejer af Peopleteam og medstifter af Serviceskolen.dk