– Bliv klar til en drivende rolle i udviklingen af kundevendt AI
Dato | Sted | |
---|---|---|
23. maj 2025 kl. 10-10.30 | Online | Tilmeld |
Kunstig intelligens (AI) er ikke længere en teknologisk niche – det er en afgørende drivkraft for innovation, konkurrenceevne og vækst. Anvendelsen af AI til at skabe gode kundeoplevelser og en effektiv kundebetjening buldrer afsted, og presset fra omverden, leverandører, øverste ledelse og måske egen IT afdeling er stort. Men for mange seniorledere uden teknisk baggrund kan AI dog føles komplekst, og det er svært at indtage den vigtige rolle som drivende for kundevendt AI i organisationen mod en plan og konkrete beslutninger.
Cph AI Institute har udviklet AI AKADEMIET, der giver seniorledere den nødvendige viden og de rette kompetencer til at forstå, navigere og implementere AI i egen kundeserviceorganisation. Vi kombinerer strategisk forretningsforståelse med den nyeste viden fra en række førende AI-specialister, der deler sine erfaringer og best practices.
Dette webinar giver dig mere information om indholdet på kurset, undervisningsform mv. forud for opstart sidst i august 2025.
Du møder på webinaret undervisere og moderatorer på kurset fra ZILLION Consulting Group og Capacit.
Se brochuren for AI akademiet >>
Eller se kursusbeskrivelsen her >>
PS. Kan du ikke deltage på tidspunktet, så tilmeld dig alligevel – så eftersender vi en optaget version til dig.
Praktisk
Dato: 23. maj 2025
Tid: 10.00-10.30
Sted: Online webinar