Kom og hør om det helt nye kursus inden for Chatbots i support-sammenhæng
Kundeservice og IT Support står over for en omvæltende digital transformation forårsaget af udviklingen i AI. Vær med fra starten.
Dato | Sted |
Dato: 26. september 2019 kl. 9 – 11
Sted: World Trade Center, Borupvang 3, 2750 Ballerup
Målgruppen: Intro-seminaret henvender sig især til beslutningstagere fra forretningen, kundeservice og IT, der overvejer brugen af chatbot i fremtiden.
Maksimalt 3 deltagere pr. firma/organisation
50% af alle virksomheder vil i 2021 bruge flere penge på bots og chatbots end på mobil-apps
Kilde: Gartner
Chatbot medfører bedre tilgængelighed, kortere svartid, højere løsningsrate, øget kundetilfredshed og faktisk også øget medarbejdertilfredshed i både kundeservice- og IT Service desk.
På dette intro-seminar gennemgår vi konkrete eksempler på succesfulde implementeringer af chatbots – og introducerer dig til hvordan du realiserer ovenstående gevinster i din egen organisation.
I løbet af intro-seminaret gennemgår vi aktuelle og konkrete overvejelser ifm. chatbot i din egen virksomhed. Du kan dermed få en “tyvstart” på et evt. projekt, idet du allerede efter seminaret har fået svar på nogle af overvejelserne.
Program
Kl. 0830
Kaffe/the og let morgenbuffet
Kl. 0900
Velkommen
Indledning omkring chatbot
- Hør om erfaringer med AI og konkrete eksempler på brugen af chatbot
- Hvordan kommer du i gang med chatbot?
Chatbot-kurset
Vi genenmgår selve uddannelsen, herunder kort forklaring af de tre moduler:
1) Forberedelse
- Hvilke ressourcer kræver det at starte et chatbot-projekt?
- Hvordan får du dine medarbejdere til at støtte op om chatbotten?
- Hvilke faldgruber bør du være opmærksom på?
2) Implementering
- Hvem skal involveres?
- Hvad med hand-over til supporter?
- Hvornår må chatbotten gøre hvad (NemID, rettigheder etc.)
3) Drift og videreudvikling
- Hvordan vedligeholder man en chatbot?
- Hvad med fejlhåndtering?
- Hvordan udvider man, når successen bliver en realitet?
På intro-seminaret kommer vi gennem nogle af ovenstående eksempler på overvejelser og praktiske aktiviteter, som ruster dig til at træffe beslutning om en chatbot er aktuel for dig og din virksomhed.
Kl. 0950-1010
Pause med kaffe
Kl. 1010-1100
Gruppearbejde
Herefter går vi i gang med gruppearbejde for at få svaret på nogle af de spørgsmål man bør stille sig selv i forbindelse med forberedelsen af en chatbot. Spørgsmålene er taget fra ovenstående liste
Opsamling og vidensdeling på tværs af grupperne
Spørgsmål
Kl. 11.00
Tak for i dag
Undervisere på kurset og intro-seminaret:
Stephen Alstrup, Professor, Københavns Universitet (AI, Big Data, Algoritmer) / serieentreprenør og bl.a founder af SupWiz
Søren Dahlgaard, Algorithms and Big Data Expert, Entrepreneur, co-founder SupWiz
Johnny Jensen, ejer af Peopleteam og medstifter af Serviceskolen.dk
Brian Vang, ejer af Dialog+ og medstifter af Serviceskolen.dk