Next Generation IT Service Desk kursus


Hvordan AI kan transformere IT supporten

Næste generation af IT Service Desk med fokus på både brugere og teknologi.

ENGLISH >>

Kontakt os for at høre mere om et firmakursus →

AI (artificial intelligence) stormer frem, og IT Service Desk er ikke undtaget teknologiens fremmarch. I dag er IT Service Desk både single point of contact, garant for høj tilgængelighed og et sted, hvor brugerne er sikret god sagsløsning og gode brugeroplevelser.

På dette kursus kigger vi på teknologiske muligheder for at udvikle og forbedre IT Service Desk, og vi dykker også ned i Service Deskens integration med processer som f.eks. knowledge incident og service request management.

Du kan forvente inspiration til at udvikle jeres egen IT Service Desk inden for:

  • Anbefalinger til, hvad en god chatbot skal kunne i dag
  • Hvordan teknologi kan understøtte og smidiggøre de arbejdsgange, som Service Desk arbejder i, herunder
    o Tickethåndtering
    o Kommunikation
    o Videndeling
  • Hvordan næste generations IT Service Desk kan organiseres
  • Hvordan AI kan transformere jeres egen IT support.

Målgruppe og forudsætninger

Dette kursus er målrettet teams og organisationer, der ønsker inspiration til udvikling af næste generations IT Service Desk.
Der er ingen forudsætninger for kurset, men det er en god ide at have et åbent sind for, at en IT Service Desk i fremtiden kan se radikalt anderledes ud, end den gør i dag.
Kurset kan tilpasses jeres specifikke ønsker og udfordringer.

Der er ingen forudsætninger for deltagelse i kurset.

Kursusinformationer

Sprog
Kurset kan afholdes på dansk eller engelsk.

Kursusmateriale
Kursusmaterialer er inkluderet i prisen, og du får adgang til materialet i god tid før kurset.
Materialet er elektronisk, og du skal medbringe din egen PC til gennemførsel af opgaver og casearbejde.

Eksamen
Eksamen kan udvikles efter aftale.

Varighed: 1 dag – eller skræddersyet efter aftale.

Kursuspris: Kontakt os for at høre mere om et firmakursus →