Fra forvirring til forretningsværdi – uden tekniske forudsætninger
Kursuskalender
Dato | Sted | |
---|---|---|
28. august og 18. september 2025 | København | Tilmeld |
Tilmeld dig til webinar om kurset d. 23. maj 2025 >>
Formål
Kunstig intelligens (AI) er ikke længere en teknologisk niche – det er en afgørende drivkraft for innovation, konkurrenceevne og vækst. Anvendelsen af AI til at skabe gode kundeoplevelser og en effektiv kundebetjening buldrer afsted, og presset fra omverden, leverandører, øverste ledelse og måske egen IT afdeling er stort. Men for mange seniorledere uden teknisk baggrund kan AI dog føles komplekst, og det er svært at indtage den vigtige rolle som drivende for kundevendt AI i organisationen mod en plan og konkrete beslutninger.
AI AKADEMIET giver seniorledere den nødvendige viden og de rette kompetencer til at forstå, navigere og implementere AI i egen kundeserviceorganisation. Vi kombinerer strategisk forretningsforståelse med den nyeste viden fra en række førende AI-specialister, der deler erfaringer og best practices.
Kursusindhold
Kurset består af 4 lektioner over 2 dage samt efterfølgende faciliterede studiegrupper, hvor du vil modtage sparring ift. implementering af AI i din egen organisation og din rolle i den sammenhæng.
De 4 lektioner giver dig en grundlæggende forståelse af AI for at kunne indgå effektivt i interne og eksterne dialoger. Derefter arbejder vi målrettet med hvorledes AI agendaen kan drives fremad i samspillet med CIO/IT afdelingen og med CCO/den kommercielle afdeling.
Under hele forløbet vil din egen organisation være gennemgående case.
Program
For program – se brochuren for AI akademiet >>
Målgruppe og forudsætninger
Du er leder inden for kundeservice eller CX i en BtB eller BtC organisation, og har en rolle i at sikre stærke AI løsninger for jeres kunder.
Du behøver ingen tekniske forudsætninger for at deltage.
Praktiske informationer
Varighed: 2 dage + efterfølgende faciliterede studiegrupper.
- 28. august 2025
- 18. september 2025
Sted: København
Tid: 9-17
Der er ingen eksamen.
Underviserne
Tommy Langhoff
Tommy har arbejdet med udvikling af god kundeservice og CX i +25 år dels som direktør i store danske og internationale kundecentre, og dels som rådgiver, underviser og konsulent. Forfatter til bogen ”3 minutes of excellence – så simpelt og så svært” med et paradigme for udviklingen af god kundeservice.
Fokus har altid været på at udvikle konkrete løsninger i tæt sammenhæng mellem teknologi, proces og mennesker. Tommy har stor erfaring med rådgivning og implementering af AI løsninger, og vil være den gennemgående moderator på kurset.
Se mere om Tommy >>
Rasmus Bertram
Rasmus er AI- og teknologiekspert med dyb teknisk forståelse, men fokus på den forretningsmæssige rådgivning, og er i dag sparringspartner for en række større og mindre danske virksomheder ift. deres forretningsmæssige udnyttelse af AI.
Fokus er desuden i høj grad på change management og hvordan virksomhederne arbejder effektivt sammen om at udvikle og implementere teknologiske løsninger herunder AI. Rasmus har de seneste 3 år arbejdet intensivt med AI løsninger inden for kundeservice, og vil bringe best practice eksempler med til undervisningen.
Se mere om Rasmus >>
For mere info – se brochuren for AI akademiet >>
Kurset udbydes i samarbejde med Capacit, ZILLION Consulting Group og Peopleteam