Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen
Vi gentager de tidligere års succes og inviterer igen i 2025 til Danmarks største konference og messe inden for Kundeservice.
Kundeservice & Kundeoplevelser 2025 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.
Dato | Sted | |
---|---|---|
10. april 2025 | København | Tilmeld |
Generelle informationer:
Tidspunkt: Torsdag den 10. april 2025. kl. 8.15 – 16.00
Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København
Pris: 3.195,- ekskl. moms. Early bird til 2.195,- ekskl. moms frem til 7. februar 2025.
Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414
Målgruppe:
Direktører, ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre/IT Support/Borgerservice. Customer Experience Managers. Marketingansvarlige og generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.
Programmet præsenteres løbende her
Prisvindende CX-strategi fra Trygs Kundecenter i Norge
Hos Trygs kundecenter i Bergen har en strategisk satsning på en AI-understøttet coaching-kultur skabt uhørt flotte resultater. Godt hjulpet af Axcess Nordic og teknologi fra Verint har Tryg i 2024 set øget salg og højere kundetilfredshed og glæde og entusiasme blandt kollegerne i kundecentret. Det har været så succesfuldt, at medarbejderne har stået i kø for at blive optaget i programmet.
I dette indlæg kan du høre om et vildt år, som blandt andet resulterede i 45 % øget salg blandt rådgivere, der har deltaget i programmet og samtidig styrkede kundeservice så meget, at teamet høstede flere norske priser for hurtigste svartid og bedst i test. I december vandt teamet tilmed en international CX-pris foran store brands fra Europa, Mellemøsten og Afrika-regionen.
Robin Sandal: Vice President, Direktør Kundedivisjonen, Tryg
Aleksander Fredriksen: Director salg, selvbetjening & bemanning Kundedivisjonen, Tryg
Trudi Bowitz Moe: Avdelingsleder, Datadrevet salgstrening og kompetanseutvikling, Tryg
Hands-on erfaringer fra kundeservice hos PostNord
Hør PostNords markante transformation fra mange kundeservicekanaler med vægten på telefoni til få kundeservicekanaler med portaler, apps og chats som ”motorveje”.
- Et markant besparelsesprojekt med stram styring ift. strategien
- En transformation som bød på ”tilbageslag” af nogle kanalvalg
- En digitalisering som gav en række (overraskende) kundefindings
- Et arbejdsmiljø som ikke længere ligner et callcenters
Henrik Larsen, Director Customer Service, PostNord
Strategisk CX
Kundernes forventninger bliver større hvert år, og vi befinder os lige nu i en tid, hvor vi har både viden og teknologi til at supportere kundeoplevelsen som aldrig før.
Så hvorfor halter vi stadig bagefter?
Det spørgsmål besvarer Luna i sit oplæg, hvor hun også vil tale om, hvordan vi kan arbejde mere strategisk med kundeoplevelsen – og hvad strategi egentlig betyder, hvis vi vil vinde kundernes hjerter i 2025.
Luna A. Schmidt, ekspert i kundeoplevelser, HavanaCX
Der er kommende cases på vej, der dækker emner indenfor:
AI, Chatbot, voicebot, robotics, selfservice, benchmarking og NPS
Dagens dirigenter:
Anders Rønnebech Jensen, CX-ekspert
Ønsker du at være udstiller?
Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414
Udstillere
Diamant
Platin
Guld
Advanced AI agent that automates support inquiries, offers voice and GenAI options with multilingual capabilities, and delivers value in- and externally
IntraManager A/S kombinerer og visualiserer data på tværs af systemer og gør det nemt at skabe en effektiv, motiverende og målstyret hverdag i dit kontaktcenter.
Kig forbi nps.today standen og bliv klogere på hvorfor vi er den foretrukne løsning til at måle kundeoplevelser på tværs af kanaler og systemer, og hvordan vi kan hjælpe dig og din organisation med at sætte nye standarder for kundeservice gennem brug af nyeste teknologi og AI.
Styrk jeres kundeoplevelser med Zylinc, befriende let multi-channel UCaaS!
Nordens største CX partner – bedst på tekniske løsninger og strategisk forretningsforståelse i call centeret