Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2025


Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen

Vi gentager de tidligere års succes og inviterer igen i 2025 til Danmarks største konference og messe inden for Kundeservice.

Kundeservice & Kundeoplevelser 2025 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.

DatoSted 
10. april 2025KøbenhavnTilmeld

Generelle informationer:

Tidspunkt: Torsdag den 10. april 2025. kl. 8.15 – 16.00

Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Pris: 3.195,- ekskl. moms. Early bird til 2.195,- ekskl. moms frem til 7. februar 2025.

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

Målgruppe:

Direktører, ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre/IT Support/Borgerservice. Customer Experience Managers. Marketingansvarlige og generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

 

Programmet præsenteres løbende her    

 

Prisvindende CX-strategi fra Trygs Kundecenter i Norge

Hos Trygs kundecenter i Bergen har en strategisk satsning på en AI-understøttet coaching-kultur skabt uhørt flotte resultater. Godt hjulpet af Axcess Nordic og teknologi fra Verint har Tryg i 2024 set øget salg og højere kundetilfredshed og glæde og entusiasme blandt kollegerne i kundecentret. Det har været så succesfuldt, at medarbejderne har stået i kø for at blive optaget i programmet.
I dette indlæg kan du høre om et vildt år, som blandt andet resulterede i 45 % øget salg blandt rådgivere, der har deltaget i programmet og samtidig styrkede kundeservice så meget, at teamet høstede flere norske priser for hurtigste svartid og bedst i test. I december vandt teamet tilmed en international CX-pris foran store brands fra Europa, Mellemøsten og Afrika-regionen.


Robin Sandal: Vice President, Direktør Kundedivisjonen, Tryg


Aleksander Fredriksen: Director salg, selvbetjening & bemanning Kundedivisjonen, Tryg


Trudi Bowitz Moe: Avdelingsleder, Datadrevet salgstrening og kompetanseutvikling, Tryg

 

Hands-on erfaringer fra kundeservice hos PostNord

Hør PostNords markante transformation fra mange kundeservicekanaler med vægten på telefoni til få kundeservicekanaler med portaler, apps og chats som ”motorveje”.

  • Et markant besparelsesprojekt med stram styring ift. strategien
  • En transformation som bød på ”tilbageslag” af nogle kanalvalg
  • En digitalisering som gav en række (overraskende) kundefindings
  • Et arbejdsmiljø som ikke længere ligner et callcenters


Henrik Larsen, Director Customer Service, PostNord

 

Strategisk CX

Kundernes forventninger bliver større hvert år, og vi befinder os lige nu i en tid, hvor vi har både viden og teknologi til at supportere kundeoplevelsen som aldrig før.
Så hvorfor halter vi stadig bagefter?
Det spørgsmål besvarer Luna i sit oplæg, hvor hun også vil tale om, hvordan vi kan arbejde mere strategisk med kundeoplevelsen – og hvad strategi egentlig betyder, hvis vi vil vinde kundernes hjerter i 2025.


Luna A. Schmidt, ekspert i kundeoplevelser, HavanaCX

 

Der er kommende cases på vej, der dækker emner indenfor:

AI, Chatbot, voicebot, robotics, selfservice, benchmarking og NPS

 

 

Dagens dirigenter:


Johnny Jensen fra Peopleteam


Anders Rønnebech Jensen, CX-ekspert

 


     

Ønsker du at være udstiller?

Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Udstillere

Diamant

 

Platin

 

 

Guld

Advanced AI agent that automates support inquiries, offers voice and GenAI options with multilingual capabilities, and delivers value in- and externally

IntraManager A/S kombinerer og visualiserer data på tværs af systemer og gør det nemt at skabe en effektiv, motiverende og målstyret hverdag i dit kontaktcenter.

 

Kig forbi nps.today standen og bliv klogere på hvorfor vi er den foretrukne løsning til at måle kundeoplevelser på tværs af kanaler og systemer, og hvordan vi kan hjælpe dig og din organisation med at sætte nye standarder for kundeservice gennem brug af nyeste teknologi og AI.

Styrk jeres kundeoplevelser med Zylinc, befriende let multi-channel UCaaS!

Nordens største CX partner – bedst på tekniske løsninger og strategisk forretningsforståelse i call centeret