Evaluering af Kundeservice & Kundeoplevelser 2024


Kontaktoplysninger

Du kan fortsætte anonymt ved at undlade at indtaste dine kontaktoplysninger.

Konferencen som helhed

Not at all Likely Extremely Likely

PLENUM

😍😀😐😕😠
AI & the Agent, Roger Verburgt
😍
😀
😐
😕
😠
Digitalisering af de digitale og personlige servicesituationer i DSB
😍
😀
😐
😕
😠
Vi havde en fest på arbejdet, men så kom Preben
😍
😀
😐
😕
😠

SPOR A

😍😀😐😕😠
Nye tider, nye teknologier og nye customer champions, Tryg
😍
😀
😐
😕
😠
Kundeservice i en energikrise – sådan bruges det konstruktivt, Andel Energi
😍
😀
😐
😕
😠
Clever sætter fokus på stemmens magi
😍
😀
😐
😕
😠
Empathy – Future & Past Visions of CX
😍
😀
😐
😕
😠
Er arbejdet med kundetilfredshed kun for store virksomheder? V. NS. System
😍
😀
😐
😕
😠

SPOR B

😍😀😐😕😠
Den nye virkelighed med AI i kundecenteret: Fra hype til praktisk anvendelse… og fremtiden. V. Capturi
😍
😀
😐
😕
😠
Sådan giver man verdensklasse service til kunder der oplever panik, pres og forvirring. V. Københavns Lufthavn
😍
😀
😐
😕
😠
Får man sin egen ananasjuice galt i halsen, når man bliver kåret som Danskernes Foretrukne Bank for 15. år i streg? V. Arbejdernes Landsbank
😍
😀
😐
😕
😠
Fra produkt- til kundefokus = de mest loyale bilkunder 12 år i træk. V. BMW Danmark
😍
😀
😐
😕
😠
AI-motoren i Nordeas Kundeservice - Anne Mette Birch Skiffard, Nordea
😍
😀
😐
😕
😠

Jeg er indforstået med at mine oplysninger bliver behandlet i overensstemmelse med Peopleteams Persondatapolitik, som kan læses her >>