Evaluering af KISS 2024


Kontaktoplysninger

Du kan fortsætte anonymt ved at undlade at indtaste dine kontaktoplysninger.

Konferencen som helhed

Not at all Likely Extremely Likely

PLENUM

😍😀😐😕😠
The importance of company culture v. Halo
😍
😀
😐
😕
😠
Hvad betyder det teknologiske paradigmeskifte for arbejdsglæden v. Anja Borch-Jensen
😍
😀
😐
😕
😠

SPOR A - Kundeservice

😍😀😐😕😠
Pålidelig generativ AI til fremragende medlemsservice, DSA
😍
😀
😐
😕
😠
Nyt kontaktcenter på 4 uger, Express Bank
😍
😀
😐
😕
😠
Customer Experience hos Albatros Travel
😍
😀
😐
😕
😠
How to centralize customer interactions on a single platform, GN
😍
😀
😐
😕
😠
Kundeoplevelser i Sparekassen Danmark – når lokale og praksisnære tiltag skaber resultater
😍
😀
😐
😕
😠
Førsteklasses kundeservice ved kombination af NPS, P-GAP og samtaleanalyse, IDA
😍
😀
😐
😕
😠

SPOR B - IT Service & Support

😍😀😐😕😠
Kultur, arbejdsglæde og kommunikation i IT Supporten , AAU
😍
😀
😐
😕
😠
Den gode brugeroplevelse i ServiceDesk, Coop
😍
😀
😐
😕
😠
Hvordan sikrer IT Service Desk compliance på NIS2 direktivet
😍
😀
😐
😕
😠
KAB har knækket koden til en mere effektiv servicelevering
😍
😀
😐
😕
😠
Effektiv kundesupport i et agilt udviklingssetup, Schultz
😍
😀
😐
😕
😠
Fremtidssikret ITSM – Nordic Leisure Travel Groups rejse med Freshworks
😍
😀
😐
😕
😠

Jeg er indforstået med at mine oplysninger bliver behandlet i overensstemmelse med Peopleteams Persondatapolitik, som kan læses her >>