Webinar: AI i kundeservice og kontaktcentre


– og hvordan du undgår at det bliver et stjernekrigs projekt …

Kursuskalender

DatoSted 

Praktiske informationer

Målgruppe: Ledere, mellemledere og coaches inden for kundeservice
Taler: Thomas Grønholt, Salesforce samt følgende eksperter fra Salesforce: Dan Joons, Lead Solution Engineer & Line Eiler, Senior Solution Engineer & Chet Chauhan, VP, Product Management.
Kundecase: TDC ved Thomas Enggaard, Product Owner fra TDC
Varighed: 45 minutter
Dato: Fredag d. 12. juni 2020
Tidspunkt: 10.00-10.45
Pris: Gratis

På dette webinar vil vi kigge under motorhjelmen på Salesforce’s tilgang til AI i kundeservice. Mange vil gerne igang med AI men det kan være svært at vurdere omfanget af projekterne og ikke mindst hvor stort et ressourcetræk det medfører.
Thomas Grønholt fra Salesforce inviterer sine team medlemmer til at dele ud og demonstrere de konkrete use cases, som der arbejdes på p.t. Vi hører om en kunde som er midt i implementeringen, og slutter af med en “sneak preview” direkte fra San Francisco, for at høre hvad der arbejdes på til hhv. sommer og vinter releases.

Bliv klogere på hvor meget der faktisk kan skabes med en relativ lille indsats.

Hør bl.a. om:

  • Bot’s med og uden chat!
  • Når AI sorterer opgaver bedre end én selv …
  • AI som kundeservicemedarbejderens usynlige hjælper?
  • Hvordan kommer jeg igang?

 

Webinaret afholdes i samarbejde med Salesforce.