Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.
Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:
Customer Care Experience at Volvo Cars
Sofia Sterner-Cerdelöf, Head of Customer Care Experience, Volvo Cars
Spor A
Varig vækst via kundeloyalitet og et effektivt kundefeedback system
Jesper Krogh Jørgensen, CEO, Customer Experience Office
Sådan spreder du loyalitetsvirus
Peter Winther, CEO Winholistic, foredragsholder og forfatter
Sådan skaber du ekstraordinære kundeoplevelser
Peter Luthman, Director of Planet WOW, Visma e-conomic
Mental Sundhed i kundecentret
Claus Bay Eriksen, Partner Winspire & Louise Luxhøi, Happy Business
Spor B
How to Create a Customer-Centric Experience
Jan Verbrugghe, Director Solution Engineering Growth Countries from Salesforce
Chatbots i kundeservice giver store gevinster
Stephen Alstrup & Saher Amir, SupWiz og Jakob Sassersen, NNIT
How putting employees first will save the (Customer Service) world
Ed Creasey, Director of Pre Sales at Calabrio, CX consultant and Technology Thought Leader
Automatisering af NPS
Peter Tranberg Møller & Flemming Rand fra NPS.today
Fælles – ikke længere på spor
P-GAP i kundecentret – hør om de imponerende resultater
Anders Rønnebech Jensen, Ekspert inden for Customer Service Excellence