Dato | Sted |
På webinaret giver Peter Winther inspiration til, hvorfor det er utroligt vigtigt at huske mennesket i kontakten med kunderne.
Samtidig vil han give en række konkrete eksempler på, hvordan man får det menneskelige fokus til at LEVE internt og eksternt.
Sidst, men ikke mindst, vil Peter give indblik i, hvad der konkret skal til, når Holistic Experience og loyalitet skal tænkes ind både strategisk og i hverdagen. Noget der med garanti giver værdi for både medarbejdere, kunder, samfundet og bundlinjen.
Glem alt om B2B, B2C, B2G – fremtidens vindere tænker H2H Human to Human!
Målgruppe: Ledere, mellemledere og medarbejdere i kunderettede funktioner.
Dato: 24. september 2020
Tid: Kl. 9-10
Sted: Online
Underviser
Underviseren er Peter Winther, der ubestridt er en af landets førende loyalitetseksperter og forfatter til den mest anmelderroste bog om spredning af loyalitetsvirus ”The Loyalty Virus – Highly Contagious”. Peter Winther er til daglig CEO i den anerkendte konsulentvirksomhed Winholistic, der i mere end et årti, har arbejdet med loyalitetsudvikling og Holistic Experience i ind og udland, for store såvel som små nationale og internationale virksomheder.
Peter har siden sin karrieres begyndelse beskæftiget sig med adfærdspsykologi, ledelse, salg, marketing, CRM og CEM samt loyalitetsudvikling. Alt sammen både på strategisk, taktisk, konceptuelt og operationelt niveau.
Dagens program tager afsæt i nogle af de væsentlige pointer fra Peters anmelderroste bog om loyalitet ”The Loyalty Virus – Highly Contagious”.
Se evt. bogen her https://www.saxo.com/dk/the-loyalty-virus_peter-winther_paperback_9788743008989.