Er chatbot vejen frem for jeres organisation? Få svaret på dette kursus.
Praktiske informationer
Varighed: 1 dag
Tidspunkt: 9.00 – 16.00
Kursuspris: Efter aftale
Kursusprisen inkluderer forplejning og kursusmateriale.
Kundeservice og IT Support står over for en omvæltende digital transformation forårsaget af udviklingen i AI. Vær med fra starten.
Formål
Dette kursus giver dig konkret beslutningsgrundlag for, om chatbot er
aktuelt for jeres virksomhed. Ud over vigtig viden om de forskellige
muligheder for chatbot, udarbejder vi også en business case for et
evt. projekt i din egen organisation.
Når dagen er omme, kan du forvente at have et velinformeret grundlag til at træffe beslutning om hvorvidt, I skal starte et chatbot-projekt.
Udbytte
Efter kurset:
- Ved du hvad en chatbot er, og hvilke opgaver og processer den kan håndtere
- Har du udarbejdet en business case om en tilpasset chatbot i egen organisation
- Forstår du struktur, varighed og omfang af chatbot-implementering
- Forstår du hvordan en chatbot implementeres til gavn for både kunder og medarbejdere
- Ved du hvordan øget indsigt fra chatbots anvendes til forbedringer i hele organisationen
Program
Program
- Velkommen og intro
- Forberedelse
- Business case
- Implementering
- Drift og videreudvikling
- Opsamling og next step
Form
Kurset gennemføres på dansk med danske materialer.
Målgruppe
Kurset henvender sig til Ledere og beslutningstagere, der overvejer at implementere chatbot og ønsker at træffe den bedste beslutning om forløbet.
Undervisere
Stephen Alstrup, Professor, Københavns Universitet (AI, Big Data, Algoritmer) / serieentreprenør og bl.a founder af SupWiz
Johnny Jensen, ejer af Peopleteam og medstifter af Serviceskolen.dk