Kunderne siger


ITSM-introduktion

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er en super underviser, der tager udgangspunkt i vores behov for tilrettelægger dialog/diskussioner ud fra dette.

Patrick Jakobsen, ITSM-introduktion for Hørsholm Kommune d. 9. december 2024


ITSM-introduktion

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Meget fin levering af emnet og målrettet vores gruppe. Gode eksempler, og inddragelse af deltagerne

Laila, ITSM-introduktion for Hørsholm Kommune d. 9. december 2024


ITIL® 4 Problem Management

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Meget kompetent underviser, gennemført og relevant undervisningsmateriale
Jeg ønskede mine kompetencer som problemmanager styrket, og det lykkedes i den grad. Derudover blev nogle af mine skæve antagelser rettet op, og allerede på dag 1 tilbage på kontoret, stod jeg meget stærkere i min kommunikation omkring, hvad god problem management betyder, og hvor vores indsatsområder burde ligge.
Tak til Johnny, som på sædvanlig vis førte os gennem junglen af nyt og komplekst viden

Eva-Maria Koch, ITIL® 4 Problem Management åbent kursus 29. november 2024


ITSM-workshop

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Kæmpe ros til Johnny. Han var rigtig god til at fortælle og gøre det hele spændende. Har selv haft ITIL 3 da jeg var under uddannelse og må indrømme der var det langt fra lige så spændende. Tror det som gør det er fordi Johnny var meget bedre til at fange publikumet 🙂

Simon Clausen, ITSM-workshop for Abena 19. november 2024


Incident og Knowledge workshop

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Det er baseret på at Johnny var fantastisk til at fortælle/forklare og også styre snakken der opstår, så vi blev holdt på sporet, men også samtidig lagde op til, at der var ting der kunne tages op igen senere, selvom der ikke var tid til at gå ned af den vej under dette kursus.

Stefan Skøtt Larsen, Incident og Knowledge workshop for Sønderborg Kommune 18. november 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

I det store hele et godt og relevant kursus for os med vores roller. Jeg må fremhæve Michael Eltong Gades evne til at formidle et kedeligt stof på en medrivende måde. Jeg synes faktisk han var en formidabel underviser som gjorde, at jeg personligt fik meget mere ud af kurset end hvad jeg havde forventet.

Sune, ITIL 4 Foundation for Topdanmark d. 14.-15. november 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

Super god underviser (Johnny Jensen), som var god til at involvere “os” i materialet, der gjorde at engagementet kunne holdes højt.

Mattias, ITIL 4 Foundation for Sund og Bælt 4.-5. november 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Har haft ITIL kurser før, men sjældent har det været fortlat og sammensat på en sådanne måde at man sidder fremme på sædet og følger med. Det med at det ikke var en powerpoint men plakater man kunne kigge rundt på gav rigtig godt overblik og mulighed for at tage et ekstra kig.

Michael Eltong Gade var god til, at overdrage sin viden om et tørt for nogen emne på en måde der gjorde det nærmest spændende i det han formåede, at inddrage eksempler som kunne passe perfekt ind i vores hverdag uden at tage direkte udgangspunkt i vores hverdag samt, at inddrage vores ledere med vores spørgsmål til ITIL forankring i vores hverdag, som heldigvis havde gode svar.

René Nørgaard Hansen, ITIL 4 Foundation for GF Forsikring d. 9.-10. oktober 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Har haft ITIL kurser før, men sjældent har det været fortlat og sammensat på en sådanne måde at man sidder fremme på sædet og følger med. Det med at det ikke var en powerpoint men plakater man kunne kigge rundt på gav rigtig godt overblik og mulighed for at tage et ekstra kig.

Michael Eltong Gade var god til, at overdrage sin viden om et tørt for nogen emne på en måde der gjorde det nærmest spændende i det han formåede, at inddrage eksempler som kunne passe perfekt ind i vores hverdag uden at tage direkte udgangspunkt i vores hverdag samt, at inddrage vores ledere med vores spørgsmål til ITIL forankring i vores hverdag, som heldigvis havde gode svar.

René Nørgaard Hansen, ITIL 4 Foundation for GF Forsikring d. 9.-10. oktober 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Levende og inspirerende undervisning(Johnny Jensen).

Thomas Green, ITIL 4 Foundation for DSB d. 25.-27. september 2024


 

ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Måden underviseren gik igennem kurset var ret imponerende. Jeg er selv ret let distraheret, og det skete bare ikke her, selvom ITIL godt kan være lidt tung i teori.(Johnny Jensen).

Rob Wind, ITIL 4 Foundation for Kriminalforsorgen d. 23.-24. september 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Inspirerende og vidende underviser, som var god til at involvere kursisterne og formidlede et forholdsvist kompleks stof på en lærerig og visuel måde (Johnny Jensen).

Kate Lützhøft, ITIL 4 Foundation for Novo Nordisk Pharmatech august 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Jeg har endnu ikke mødt andre undervisere, der er bedre til at formidle viden om ITIL end Johnny Jensen.

Bent Øjgaard, ITIL 4 Foundation for Energinet 17.-18. juni 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er en meget inspirerende underviser.

Bent Øjgaard, ITIL 4 Foundation for Energinet 17.-18. juni 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

God inddragende undervisningsform

Thomas Vangsgaard, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 13.-14. juni 2024


Enneagram-forløb

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er fantastisk til at undervise og formidle.

Christian Strandgaard, Enneagram-forløb hos HOFOR – Modul 1 d. 30. maj 2024


Enneagram-forløb

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Super inspirerende instruktør (Johnny) med en fantastiske evne til, at tilpasse sig situationer og de 3 centre hoved, krop og hjerte.

Henrik Elmark, Enneagram-forløb hos HOFOR – Modul 1 d. 30. maj 2024


Enneagram-forløb

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny Jensen var fantatisk til at fortælle og forklarer Enneagram.

Kuo-Ming Huang, Enneagram-forløb hos HOFOR – Modul 1 d. 30. maj 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

The trainer we had (Michael Eltong Gade) was very clear, precise and was able to articulate subjects in very creative ways that made some of the more complicated aspects easy to digest. I admittedly was skeptical that I would even consider taking the exam but because of him, I now feel fully confident and capable of passing the test. Please pass on my gratitude and thanks.

Michael Harte, ITIL 4 Foundation d. 25.-26. april 2024 for DS Norden


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Virkelig godt kursus. Gode faciliteter og en god lærer (Michael Eltong Gade). Der var en generelt god stemning som kun kan skabes når alle andre faktorer er gode.

Rasmus Johannessen, ITIL 4 Foundation åbent kursus d. 8.-9. april 2024


Problem Management kursus

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Super tilrettelagt og god gennemgang af præcis dét som vi ønskede

Daniel, Problem Management for Region Sjælland d 3. april 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Det var tydeligt at mærke at Johnny brændte for stoffet og hans gode evne til at formidle og forklare i et forståligt sprog gjorde kurset til en rigtig god oplevelse.

Joan Illona Willadsen, ITIL 4 Foundation åbent kursus 5.-6. februar 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er mega god til at formidle, engageret i stoffet og generelt bare et behageligt menneske.

Anna Munch, ITIL 4 Foundation for Novo Nordisk 29.-30. januar 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er en super dygtig underviser, som gjorde det forståeligt, selv for dem som havde en meget lille basisviden om ITIL

Sofie Lykholt, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 8.-9. januar 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny var meget interessant at høre på, og kunne komme med gode forklaringer og eksempler på at forstå materialet i praksis.

Frederik Holmquist, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 8.-9. januar 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Fremragende indsats fra Johnny der bød ind med flere forskellige læringsformer, så materialerne burde hænge ved hos de fleste.

Stefan Mortensen, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 8.-9. januar 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

Godt gennemarbejdet materiale og en altid veloplagt Johnny Jensen til at guide, coache os deltagere trygt igennem to intensive dage.
Ingen usikkerhed ift. til metode, indhold eller afsluttende examen.

Thomas Petersen, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 8.-9. januar 2024


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Michael Eltong Gade er en utrolig dygtig og vidende underviser.

Rasmus Rune Lillesø Hansen, ITIL 4 Foundation for Novo Nordisk 11.-12. december 2023


ITIL® 4 Digital and IT Strategy

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny fra PeopleTeam gjorde det virkelig godt som underviser i ITIL 4 Digital and IT Strategy. Johnny formår at gøre undervisningen levende og inspirerende, uanset deltagernes forudsætninger og faglige niveau.

Jon Winther, ITIL 4 Digital and IT Strategy 4.-6. december 2023


ITIL® 4 Digital and IT Strategy

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Vi var i et meget lille team og det havde sin helt egen charme at kunne sparre tæt og personligt med de andre kursus deltagere.
Johnny var fantastisk til både at nå hele indholdet, samt tage fat i cases som havde udgangspunkt i vores individuelle situationer. Der er ingen tvivl om at alle os deltagere kom klogere derfra på en måde som kan omsættes til vores dagligdag hver især!

Marc Simonsen, ITIL 4 Digital and IT Strategy 4.-6. december 2023


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Fuldstændig fantastisk underviser. Jeg har ikke tidligere oplevet så komplet et højt niveau af kompetencer. Johnny er utrolig dygtig – kort og godt.

Lars Mansa Kristensen, ITIL 4 Foundation for Kriminalforsorgen 15.-16. november 2023


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Det var en fornøjelse at deltage i ITIL4 Foundation, med inspirerende og professionel undervisning af Peopleteam. Nu ser jeg frem til ITIL4 Digital & IT Strategy kurset, med samme dygtige underviser. Jeg kan varmt anbefale Peopleteam!

Jon Winther, ITIL 4 Foundation åbent kursus d. 20.-21. november 2023


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Det er imponerende hvor meget viden Johnny har, og en kæmpestor ros for hans måde at formidle denne viden.
Ej at forglemme at Johnny også har en god blanding af alvor og humor med i sin undervisning.
Ligeledes indeholder Johnny en kæmpestor pose empati, for dem han underviser.
Klasse

Stephen Lloyd Svendsen, ITIL 4 Foundation for DSB d. 6.-8. november 2023


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Super god undervisning. God balance mellem teori og praksis.

(Instruktør Johnny Jensen)

David Fibiger, ITIL 4 Foundation for Energinet 12.-13. oktober 2023


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er jo en fantastisk formidler, der med sin indsigt formår at få draget paralleller til ITIL Heaven og ens virksomhed. Det er alt afgørende, når man skal have så meget teori ind på den personlige harddisk på så kort tid.

Mette Fossing, ITIL 4 Foundation for Energinet 12.-13. oktober 2023


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er en formidabel og erfaren formidler.

Susanne Refsgaard, ITIL 4 Foundation for Energinet 12.-13. oktober 2023


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

God undervisning, skift mellem teori og opgaver

Carina, Den moderne IT Support for TV2, 27.-28. september 2023


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Jeg synes det var et super godt kursus, og Johnny har virkelig styr på sit materiale. Det var skønt med flere korte pauser, så man kunne nå at “trække vejret” lidt i mellem alt informationen og øvelserne. Fordelingen mellem teori og øvelser fungerede også fint, synes jeg. Det virker som om man kan gå mere i dybden med flere af emnerne, og det fik jeg heldigvis lyst til, men jeg tænker det er til et udvidet kursus, da det er begrænset hvor meget man kan nå på to dage. Alt i alt rigtig godt.

Søren Møller, Den moderne IT Support for TV2, 27.-28. september 2023


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Meget kompetent og behagelig underviser. “Underholdende” i undervisningformen, så det ikke blev for “tungt”

Michael Corydon, Den moderne IT Support for TV2, 20.-21. september 2023


ITIL® 4 Digital and IT Strategy

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Alt i alt en rigtig god oplevelse!
Kursusmaterialet blev udsendt i god tid, så man kunne forberede sig godt.
Underviseren var velforberedt.
Fin lokation og forplejning.

ITIL® 4 Digital and IT Strategy, åbent kursus juni 2023


Problemløsning i IT

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Rigtig godt kursus med gode værktøjer. Jeg var rigtig glad for PUTS og SUUA modellerne. Og jeg var endnu mere glad for de 2 case opgaver, Mazdaen og Postfabrikken. De var kompliceret nok til at føles som et mysterie og det gjorde sjovt og spændende at grave sig ned i, isæt at de forskellige grupper nåede frem til forskellige resultater.

Flemming Didriksen, Problemløsning i IT for Topdanmark, 28.-29. marts 2023


Problemløsning i IT

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

Generelt godt kursus med en levende og erfaren underviser.

Søren Arnvig, Problemløsning i IT for Topdanmark, 28.-29. marts 2023


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Gode eksempler, levende og struktureret.

Peter Martensen, Den moderne IT Support for IT Center Syd, 15.-16. marts 2023


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Det var super behageligt at ha Johnny som underviser, han forstod virkelig at sætte sig ind i vores organisation og bladre hen over “ligegyldige” ting og komme mere i dybden med ting der betød noget for os.

Claus Hansen, Den moderne IT Support for IT Center Syd, 15.-16. marts 2023


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Meget praksisnært kursus, der ‘kradser’ lidt i overfladen og vækker interessen for at undersøge området og blive dygtigere og klogere på egen praksis. Personligt fik allermest ud af dag et, men kan sagtens forstå hvorfor dag 2 er så væsentlig for de medarbejdere der arbejder direkte i supporten, hver dag.

Gitte Olesen, Den moderne IT Support, åbent kursus 2.-3. marts 2023


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

En god oplevelse med Peopleteam og deres ITIL Foundation kursus
Lækkert materiale udarbejdet af Peopleteam og tilpasset således at man nemt forstår og kan bestå eksamen.
Lækre kursus faciliteter i WTC Ballerup
Venlig og inspirerende instruktør (Kristian Herstmark)

Stephan Boersma, ITIL 4 Foundation åbent kursus d. 6.-7. februar 2023


Knowledge Management

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Det var en afslappet atmosfære med gode underviser teori og praksis som kørte på en flydende måde
et rigtigt behageligt kursus hvor man fik utrolig meget med hjem (Instruktør Johnny Jensen)

Per Nielsen, Knowledge Management i Koncern IT, Region Sjælland d. januar-februar 2023


Knowledge Management

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Dygtig dedikeret underviser (Johnny) gjorde dagens indhold spændende og relevant

Lisbet Nederby, Knowledge Management i Koncern IT, Region Sjælland d. januar-februar 2023


Knowledge Management

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Rigtig god gennemgang med fine visuelle forklaringen. Jeg er vild med SOKA. Jeg har ikke en finger at sætte på noget (Instruktør, Johnny Jensen)

Daniel Kryger, Knowledge Management i Koncern IT, Region Sjælland d. januar-februar 2023


SDComm©

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Målrettet materiale og grundig punktlig underviser (Brian Vang).
Godt at der var præsentation, videoer, tale, gruppearbejde og taktile oplevelser med fysiske kort mv.

Bjørn Kelsen, SDComm-kursus d. 17.-19. januar 2023


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er en bragende god underviser, der er engagement og indlevelse. God tid til dialoger og relevante opgaver.

Michael Rusbjerg, ITIL 4 Foundation for DSB d. 17.-19. januar 2023


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Kristian (Herstmark) var en super god underviser og materialet var relevant og blev ikke kedeligt.

Sandra Molin, ITIL 4 Foundation åbent kursus d. 15.-16. december 2022


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Beata Korus, ITIL 4 Foundation for Assa Abloy d. 15.-16. december 2022 ved instruktør Michael Imhoff Nielsen


ITIL® 4 Digital and IT Strategy

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Super kompetent og imødekommende instruktør (Johnny Jensen)

Claus Egeberg-Gjelstrup, ITIL® 4 Digital and IT Strategy 23.-25. november 2022


Generationsledelse i praksis

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Som jeg også har skrevet på LinkedIn:
“Efter dette kursus er det måske ikke blevet lettere at være leder . Men det har sat lys på en række områder, som man måske godt vidste, men som man nu aktivt kan øve sig i at være opmærksom på og bedre til at navigere godt igennem.”
Synes helt generelt I laver nogle gode kurser og arrangementer.

Claus Trap Christensen, Generationsledelse i praksis 17. november 2022


ITSM intro

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

God gennemgang og fine dialoger (Johnny Jensen)

Lasse Friis, ITSM intro for Brøndby 3. oktober Kommune og 21. november 2022


ITSM intro

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Stor fleksibilitet i forhold til den stillede opgave.
Stor indlevelsesevne i forhold til deltagernes kompetenceniveau.
Levede op til alle aftaler (Johnny Jensen)

Alis Helmer Hassing, ITSM intro for Brøndby 3. oktober Kommune og 21. november 2022


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Jeg havde fornøjelsen af at have Johnny Jensen som instruktør/lærer.
Man kan mærke, at vedkommende virkelig brænder for det han underviser i, og er tilmed utrolig dygtig til at formidle information videre i et let og forståeligt sprog.

Daniel Rasmussen, ITIL 4 Foundation for Aarhus Universitet d. 2.-3. november 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny Jensen er en virkeligt god underviser 🙂

Mikkel, ITIL 4 Foundation for Aarhus Universitet d. 2.-3. november 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 8

Takket værre Michael Gades eminente måde at undervise på bliver 2×8 timers teori let.

Marco Eeken, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 3.-4. november 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

Det er svært at gøre så teoretisk et materiale nemt at forstå, men jeg kan ikke forstille mig hvordan det skulle være bedre.
Derudover kunne jeg godt lide Michael Imhoff. Han havde et utroligt dejligt væsen, og hans måde at fremlægge var dybt behagelig.
Årsagen til 9: Der skal altid være plads til lidt forbedring 🙂

Andreas, ITIL 4 Foundation åbent kursus d. 27.-28. oktober 2022


Problemløsning i IT

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Et par super gode dage med problemløsning, det er måske ikke alt vi kan overføre direkte til vores hverdag men…. det giver et indblik som jeg mener vi kan bruge i vores daglige SIMA arbejde, bl.a. til fastholdelse af at arbejde med løsning og efterfølgende problemarbejde.
Toppoint herfra.

Kristian Buch, Problemløsning i IT for Coop d. 25.-26. oktober 2022


ITIL 4 Direct, Plan and Improve

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny Jensen, var (som altid) levende og inddragende som underviser. Kan bare sit stof – og mere til. God til at koble teorien til vores hverdag 🙂

Britt Ellehave, ITIL 4 Direct, Plan and Improve for Region Sjælland 10.-11. oktober 2022


ITIL 4 Direct, Plan and Improve

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny Jensen er en eminent underviser og er så dybt inde i stof både teoretisk og i anvendelse. Kan relatere alt til praksis.

Ernst, ITIL 4 Direct, Plan and Improve for Region Sjælland 10.-11. oktober 2022


ITIL 4 Direct, Plan and Improve

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

Johnny Jensen var en meget engageret oplægsholder, der var dybt inde i materialet og som greb alle spørgsmål med åbne arme. Det var både et meget lærerigt og spændende kursus.

Mads Kruse Enevoldsen, ITIL 4 Direct, Plan and Improve for Region Sjælland 10.-11. oktober 2022


ITIL 4 Create, Deliver and Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Super godt kursus – med kun fire deltagere, hvilket gav ekstra fokus/intensitet. Inspirerende og nærværende instruktør der formåede at gøre pensum forståeligt og vedkommende.

Mikkel Manelius Pheiffer, ITIL 4 Create, Deliver and Support d. 5.-7. oktober 2022


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Jeg har personligt fået mange værktøjer til at tage med hjem, for at blive endnu bedre til at takle brugerne, og forstå hvad der skal til for at give den enkelte bruger en endnu bedre IT oplevelse. Man kan virkelig blive overrasket over hvor lidt der skal til for at blive meget mere effektiv til at hjælpe brugerne – så selv en gammel hund kan lærer nye tricks.

Philip Pedersen, Den moderne IT Support for IT-Center Fyn 12.-13. september 2022


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Man får nye redskaber som kan bruges til at genkende og håndtere sine og andres hverdags kommunikative adfærd.

Mohamad Nowrozzadeh, Den moderne IT Support for IT-Center Fyn 12.-13. september 2022


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Det var et Super kursus og Johnny Jensen er en god underviser 🙂

Sebastian Giese Andreasen, Den moderne IT Support for IT-Center Fyn 5.-6. september 2022


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Godt materiale, godt tilrettelagt, fantastisk kursusleder. (Johnny Jensen).

Chris Huelle, Den moderne IT Support for IT-Center Fyn 5.-6. september 2022


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Meget dygtig underviser, meget kompetent, god til at forklare og give eksempler (Johnny Jensen).

Stig Enemark, Den moderne IT Support for IT-Center Fyn 19.-20. september 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Perfekt niveau og fantastisk instruktør (Christian Feldbech Nissen)

Jani Foss Jacobsen, ITIL 4 Foundation for Statens IT d. 10.-12. august 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Michael Eltong Gade fremstod som kompetent, vidende og sikker i sin fremlæggelse. Han havde svar på såvel spørgsmål som tiltale 😉 Det var tydeligt at han kendte såvel materiale og formål med kurset – og styrede med sikker hånd kursisterne mod målet. Det var – alt taget i betragtning – en yderst positiv oplevelse med Michael som underviser.

Morten Thune, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 1.-2. september 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Michael Eltong Gade formåede at gøre svært forståeligt stof spændende og muligt omsætte til virkelig scenarier.

Charlotte, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 22.-23. juni 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Super kompetent lærer, fin variation mellem tavleundervisning, øvelser og tests.

Heidi Thybo Dollerup, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 22.-23. juni 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Svært stof bliver let tilgængeligt af underviseren, der er god til, at koble teorien bag ITIL til praktiske eksempler i vores hverdag.

Kenni, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 1.-2. juni 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Jeg synes Johnny er en fantastisk underviser. Han kan formidle information så alle kan være med, og han kan gøre tørt stof levende og man bliver engageret

Lykke Due Bohn, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 23.-24. maj 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Altid en fornøjelse at være på kursus hos Johnny. Faglig kompetent++; sætter teori ind i dagligdags perspektiv med et smil på læben.

Britt Ellehave, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 23.-24. maj 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Jeg synes Johnny er en fantastisk underviser. Han kan formidle information så alle kan være med, og han kan gøre tørt stof levende og man bliver engageret

Jack Lundberg Andersen, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 23.-24. maj 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 8

Jeg syntes ITIL er et svært stof, fordi det er sådan ‘flyvsk’, men Johnny formåede at få mig til at forstå en del af det.

Ulla Nancy Jensen, ITIL 4 Foundation for Region Sjælland d. 23.-24. maj 2022


Den moderne IT Support

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er altid velforberedt på de kurser han afholder, så man ikke føler at man spilder sin tid, men virkelig får value for money.

Deltager på åbent kursus, maj 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er fantastisk. Han er ligeså jordnær, relaterbar og sjov, som han er fagligt dygtig. Jeg fik meget ud af hans måde at relatere teorien til virkeligheden, og kunne uden besvær bestå eksamen 2 dage efter. Jeg er allerede er i gang med at koble det til mit daglige arbejde, og kan sagtens se mig tage en udbygning.

Rasmus Haagensen, ITIL 4 Foundation åbent kursus d. 24.-25. marts 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Jeg synes, det var et meget spændende og lærerigt kursus, og Johnny er en fantastisk underviser.

Marianne Gry Hegelund, ITIL 4 Foundation åbent kursus d. 24.-25. marts 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

2 very good days – we learned a lot in a good way. The instructor did it very well.

Heidi Bjarnø Hagman, ITIL 4 Foundation for BEC 17.-18. March 2022


ITIL 4 Managing Professional Transition – Module

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny er en dygtig formidler og en glimrende underviser – det viser sig tydeligt på et så kondenseret kursus som Transition. Der var ingen slinger i valsen ift. at kunne relatere teori med praktiske eksempler. Det virtuelle kursus blev afviklet på forbilledlig effektiv vis – gode tekniske hjælpemidler.

Thomas Kvist Nielsen , Åbent kursus januar 2022


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Virkeligt godt kursus, og Johnny er virkelig dygtig til at gøre det praksisnært – i alles forskellige kontekster. Der var plads til dialog og diskussion, som gav rigtig meget til opbygningen og forståelsen af ITIL i kursusforløbet.

Victoria, Åbent kursus december 2021


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 8

Stoffet blev formidlet på en forståelig måde, set i forhold til sværhedsgraden af det. Instruktøren var altid glad for at svare på spørgsmål.

Åbent kursus december 2021


SIAM® Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Tre underholdende, inspirerende og lærerige dage. Fra første kontakt med kursusadministrationen og til sidste klik i certificeringen var kurset veltilrettelagt. Der var indlagt tid til den givende dialog som et firmakursus kan facilitere og som vi får så meget ud af både fagligt og som team. Underviseren tilrettelagte en undervisning som gjorde, at alle synspunkter blev anderkendt og en vigtig brik af dialogen. Der blev skabt en god stemning, som gav tryghed og lyst til deltagelse.

Kim Valdemar Larsen

AP firmakursus december 2021


SIAM® Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Underviser med stor faglig viden og mange erfaringer, som der blev delt ud af

Charlotte

AP firmakursus december 2021


ITIL 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Super engageret underviser med mange års praksiserfaring, der evner at holde kursisterne oppe på beatet med fx relevant eksempler fra IT-hverdagen, der hvor noget af pensum kan være lidt langstrakt.

Troels Heiberg

HOFOR firmakursus juli 2021


ITIL 4 Digital and IT Strategy

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Det er altid en fornøjelse med så kompetent en underviser, som formår at formidle og ‘oversætte’ svært læsestof til praktik, som man kan bruge direkte i hverdagen, når man kommer hjem. Det er en svær kunst at mestre, og Peopleteam (her er jeg nødt til at fremhæve Johnny Jensen:-)) gør det helt formidabelt hver gang. Tak for det.

Lene A. Rasmussen

ITIL 4 Digital and IT Strategy, åbent kursus juni 2021


ITIL 4 Digital and IT Strategy

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny Jensen’s evne til at formidle vanskeligt og abstrakt stof er i topklasse. Han formår at få alle med. Han er samtidigt et yderst sympatisk menneske. Jeg har haft fornøjelsen af at blive undervist flere gange af Johnny Jensen og han er en de bedste undervisere jeg har oplevet. På trods af at jeg til daglig er i en mere operationel rolle end kurset lagde op til, er mit personlige udbytte stort. Jeg kan derfor varmt anbefale et kursus hos Peopleteam.

Thomas Dolmer Nielsen

ITIL 4 Digital and IT Strategy, åbent kursus juni 2021


ITIL 4 Digital and IT Strategy

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Rigtigt godt kursus med et meget spændende emne, som rykker ITSM til et nyt niveau. Selv om strategi har været en del af ITIL i både V2 og V3 så er det med ITIL 4 DITS blevet meget mere synligt og tidsvarende. Godt med de 4 store øvelser. Bringer lidt af følelsen fra ITIL V3 Manager tilbage og er klart med til at kurset er på et niveau over alle de andre.

Michael Imhoff Nielsen

ITIL 4 Digital and IT Strategy, åbent kursus juni 2021


Peopleteam Incident Management in IT

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

The course was really inspiring and I felt like I was learning a lot

Rune Schønemann

Peopleteam Incident Management in IT for Danish Crown June 2021


Peopleteam Problem Management in IT

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 8

Although i understand and work with problem/incident management, this training gave great insight and a different way of think. Using simple examples and practical exercises to utilize questioning techniques efficiently, amongst also the other techniques introduced. The Trainer was very experienced and tries to engage everyone and it was a good mix of theory and practical.

Graham Bye

Peopleteam Problem Management in IT for Itadel June 2021


ITIL Service Desk uddanelse

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Fint lille kursus der gav en god intro til ServiceDesk modulet i ITIL 4. Absolut brugbart da ITIL 4 er langt mere nærværende og værdiorienteret end ITIL 3.

Michael Rusbjerg

ITIL Service Desk uddanelse for DSB juni 2021


ITIL® 4 Managing Professional Transition

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Underviseren var for det første godt inde i stoffet og havde en fremragende baggrundsviden om de enkelte personer på kurset, så det var et generisk amerikansk/engelsk kursus, men det blev personaliseret og gjort relevant igennem underviserens sammenkædning af det teoretiske materiale og den reelle verden

Christian Kyu Holst Jensen

Åbent kursus maj 2021


ITIL® 4 Managing Professional Transition

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

God proces fra bestilling op til kursusafholdelse. Godt kursus med formidable facilitator i Mr. Johnny himself.

Christian Calmar Andersen

Åbent kursus maj 2021


Kundeservice Teamleder Bootcamp

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

Jeg fik mange brugbare, praktiske tips, og jeg lærte nogle værktøjer til at yde god kundeservice og have kundefokus. Særligt var jeg glad for at lære om profiltyper, samt relationel koordination og samarbejde

Joan Forchhammer

Kundeservice Teamleder Bootcamp, åbent kursus forår 2021


ITIL Service Desk uddanelse

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny Jensen er en meget erfaren herre, som formår at gøre tørt trivielt stof levende, interessant og relevant – netop fordi såvel praktisk erfaring som teori formidles målrettet ‘eleven’.

Erik Friis

ITIL Service Desk uddanelse for DSB maj 2021


ITIL Service Desk uddanelse

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Min samlede oplevelser dækker også andet end dette kursus, og den er uhyggeligt god.

Mads Thanning Nielsen

ITIL Service Desk uddanelse for DSB maj 2021


ITIL® 4 Foundation, VIRTUELT

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Jeg synes underviser var rigtig god til at forklare det så jeg let fik styr på begreber og deres definition. Derudover forstår jeg nu hvordan det hele hænger sammen.

Sofie Sønderskov

Statens IT firmakursus april 2021


ITIL® 4 Foundation, VIRTUELT

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

Det var et godt kursus med en meget kompetent underviser, så hvis man overvejer en ITIL-certificering, kan jeg anbefale dette kursus

Martin Lauge Christensen Rosenfalck

Statens IT firmakursus marts 2021


ITIL® 4 Foundation, VIRTUELT

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Faglig højt niveau af underviser, rigtig gode værktøjer og måde at lave kursus på i en Corona tid.

Rikke Kortegaard

Åbent kursus marts 2021


ITIL® 4 Foundation, VIRTUELT

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Stærk gennemgang af pensum med fokus på opgaveløsning så man ved hvad man går ind til set ift. til eksamen. Der kunne dog godt være endnu flere eksamensspørgsmål men det er nok svært at nå på kun 2 dage.

Morten

UIM firmakursus marts 2021


ITIL 4 Direct, Plan and Improve

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Meget kompetente undervisere med lang erfaring der bringes ind i undervisningen

Annette Elmue

Åbent kursus marts 2021


KundeserviceDagen 2020 – Konference

Jeg vil anbefale konferencen, fordi:

… Det er en god blanding af mange relevante synspunkter/teorier, som er meget brugbare og nemme at tage “med hjem”, og bruge i praksis.

Camilla Skovgaard Jensen, Teamchef, Dyrenes Beskyttelse


KundeserviceDagen 2020 – Konference

Jeg vil anbefale konferencen, fordi:

… den giver energi, forandringer i hverdagen, mig glæde og lyst til at gøre kundeservicen MEGET endnu bedre som leder, og lyst til at dele med mine medarbejdere MED STOLTHED

Susanne Florentine Blinkenberg, Head of Customers Success, Esoft


KundeserviceDagen 2020 – Konference

Jeg vil anbefale konferencen, fordi:

… Der er altid inspirerende indlæg med praksisnære eksempler – lige til at plukke og tage med hjem.

Lars Lavin, Kundeservicechef, Øland A/S


KundeserviceDagen 2020 – Konference

Jeg vil anbefale konferencen, fordi:

… Du får det nyeste inden for Service, både i form af viden og inspiration. Gode præsentationer

Janni Servais, SERVAIS


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

Virkelig godt kursus, med en dejligt engagerede kursusleder, hvor man kunne mærke at materialet sad 100% på rygraden. Jeg følte mig tryg til eksamen og følte at der var fuldstændigt styr på det.

Frederik

BEC firmakursus september 2020


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

God kommunikation fra start til slut, gode kursusfaciliteter og virkelig kompetent underviser med gode referencer til nutidens erhvervsliv.

Christian Kolding Lensbøl

Åbent kursus september 2020


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Instruktøren Johnny gjorde det spændende og sjovt. Der er intet værre end en “tør” instruktør.

Martin Christian Bærentzen

GlobalConnect firmakursus september 2020


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 10

Johnny var en dygtig og venlig mand, der kunne forstå at tale både til højt uddannet og folk på gulvet. Materialet var lækkert lavet og var især imponeret af de Prestudy papir der var lavet, som hjalp med at forstå inden man startede kurset.

Niki Jacobsen

Åbent kursus september 2020


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

Kursets længe var tilpas til materialet. Instruktør Michael Imhoff Nielsen formidlede materialet på bedst tænkelige måde og evnede hele tiden at lave en kobling mellem det teoretiske til det praktiske. Kursus og instruktør kan klart anbefales.

Martin Pontoppidan

GlobalConnect firmakursus september 2020


ITIL® 4 Foundation – Virtuelt

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger?

Evaluering: 9

Rigtig godt forløb. God undervisning blandet med gode øvelser. Det gik ikke for hurtigt og ikke for langsomt

Søren Emil Staugaard Bøye

Åbent virtuelt kursus, maj 2020


ITIL® 4 Foundation

On a scale from 1 to 10, how likely is it that you would recommend this course to a colleague? 10

Evaluation: 10

Comment: Thanks for 2 wonderful and very intense day. All my recommendations to the instructor, he did a fantastic job!

Janne Mazur
Novo Nordisk, firmakursus februar 2020


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Peopleteam er yderst professionelle. Al information inden kurset er fremsendt, samt gode tips til hvad der skal fokuseres på. Lidt omstændigt med at oprette sig til kursus og til eksamen, det kræver lidt fokus. Underviser Michael Eltong Gade kommer på forunderligvis igennem kursus materialet, der er omfangsrigt på de to dage. Michael formidler materialet på en let og forståeligt måde, og giver plads til diskussioner og pauser.

Ann Ketil
Region Hovedstaden, firmakursus december 2019 med instruktør Michael Gade


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

God underviser der forstår at relatere undervisningen til kursist faktiske arbejde og deres proces.

Michael Rem Hendriksen
Region Hovedstaden, firmakursus december 2019 med instruktør Michael Gade


Succesfuld Incident management

På en 5-skala, hvordan vurderer du Johnny Jensen som instruktør på dette kursus?

December 2019


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Komprimeret med veldisponeret kursusforløb godt krydret med eksempler fra den virkelige verden. Johnny formåede at styre os fast og bestemt gennem forløbet, mens han også levnede tid til, at vi kunne forfølge tangenter ud over stoffet.

Anders Larsen
Københavns Kommune firmakursus 11.-12. november 2019


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Kristian Dall er en rigtig dygtig underviser og formåede at formidle på en sådan måde, at alle forstod materialet. Materialet var informativt og overskueligt opstillet. Der var plads til spørgsmål til materialet, små diskussioner og tid til test med prøve-spørgsmål. Alt i alt, et god kursus.

Nadia Jensen
JN Data firmakursus 14.-15. november 2019


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Virkelig godt formidlet med brug af sigende eksempler. Johnny er en dygtig, behagelig og imødekommende underviser.

Morten Pedersen
Center for Digitalisering og Innovation (Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen) firmakursus 11.-12. november 2019


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 7

Underviseren gjorde en stor indsats for at forklare og uddybe undervisningsmaterialet (powerpoint-præsentation). Der var heldigvis indbygget nogle opgaver, så vi kunne prøve vores viden af. Dog er forløbet meget koncentreret på to lange dage.

Vibeke Valbæk
JN Data firmakursus 7.-8. november 2019


ITIL® 4 Foundation

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

Morten Rasmussen
JN Data firmakursus 7.-8. november 2019


ITIL® 4 Foundation

Godt materiale. Johnny var en dygtig og tålmodig underviser, som virkelig formåede at gøre undervisningen både spændende og relevant.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Thomas Axelsen
Kriminalforsorgen firmakursus 5.-6. november 2019


ITIL® 4 Foundation

Michael var vel nok den bedste underviser jeg ind til videre har haft på noget certificeringskursus.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Flemming Skjold Iversen
7N firmakursus 28.-29. september 2019


ITIL® 4 Foundation

Michael var en fornøjelse og kørte et kursus igennem uden tøven eller tvivl. Han satte rammerne og tog os med på en læring i ITIL. Super gode faciliteter, super frokoster, suveræn underviser og et kanon kompetent og proffesionelt hold. Tak!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Kadri Elwan
7N firmakursus 28.-29. september 2019


ITIL® 4 Foundation

Professionelt grebet an hele vejen igennem.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Lene Sørensen
Region Nordjylland firmakursus 23.-24. september 2019


ITIL® 4 Foundation

Virkeligt godt kursus. Johnny forstod at sætte tingene i det rette perspektiv, så jeg kunne relatere det til min arbejdsdag.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Karl Johan Olsen, Region Syddanmark, Sydvestjysk sygehus
Deltager på åbent kursus 2.-3. september 2019


ITIL® 4 Foundation

Fantastisk underviser! Super godt materiale

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Peter Vestergaard
Deltager på åbent kursus 26.-27. august 2019


ITIL® 4 Foundation

Peopleteam Ballerup WTC, er et super godt sted at komme på kursus. Behagelige omgivelser og klima, samt god og kompetent instruktør. Materialet, både udleveret, men også digitalt er også i top og selve eksamens værktøjet virker solidt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Kenneth
Deltager på åbent kursus 26.-27. august 2019


ITIL® 4 Foundation

Det var 2 hæsblæsende dage med masser af input. Johnny som underviste os var som altid kniv skarp, super god til at gøre undervisningen spændende og god til at inddrage os hvilket gjorde undervisningen levende. Jeg glæder mig til at næste step i ITIL 4 er klart, så skal jeg videre men hjælp fra Johnny og Peopleteam.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Annonym
DSB – firmakursus


ITIL® 4 Foundation BRIDGE

Min oplevelse var at vi fik en fin, eksempelgivende, og dermed praktisk undervisning i ITIL 4. Johnny var som underviser sympatisk og dialogsøgende, hvilket var befordrende for formidlingen. På trods af det koncentrerede program fik vi både en pragmatisk tilgang til ITIL 4 og en god forberedelse til eksamen.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Stig Borchersen
Devoteam


ITIL® 4 Foundation BRIDGE

Det var en ordentlig omgang at komme igennem på en dag. Men Johnny var god til at eksemplificere stoffet & har et stort overblik over det komplekse stof.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Anders E. Larsen
Københavns Universitet


ITIL® 4 Foundation BRIDGE

Johnny, Jensen, du får 12+ for undervisningen. Selvom jeg på forhånd havde læst hele grundbogen og kursusmaterialet, og øvet mig via app’en (som jeg synes var rigtig god til at terpe efter – når nu læringsmålet er at kunne en masse begreber, så er det en god måde at øve på). Men du formåede dels at gøre nogle ting klare som jeg ikke helt havde forstået eller opfanget, og så fik vi faktisk også konkretiseret meget af det og sat det i relation til den virkelige verden – som var mit ønske til kurset.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

Annette Elmue
Københavns Universitet


Droneræs

En rigtig god samarbejdsøvelse der giver god mulighed for at arbejde med processer, kommunikation samt delegering af opgaver/ansvar. Der er ligeledes et indbygget konkurrenceelement i øvelsen.

Instruktørerne var engagerede og gav god og brugbar feedback som afslutning på øvelsen.

John Rassi Hansen
Funktionschef – Koncern IT – Region Sjælland


ITIL® 4 Foundation

Super godt kursus med få deltagere, engageret og kompetent underviser og deltagende deltagere.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Jeanne Rasmussen
BEC


ITIL® 4 Foundation Bridge

Hvordan vurderer du underviser Johnny Jensen (1-5, hvor 5 er bedst)? 5

Hvordan vurderer du kurset som helhed (1-5, hvor 5 er bedst)? 4,7

Vurdering kommer fra kursus ITIL® 4 Foundation Bridge afholdt hos Teknologisk Institut i marts 2019.


ITIL Foundation

Rigtigt godt kursus. Johnny var en rigtig god underviser, og jeg vil til en hver tid anbefale ham til andre.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Ditte Scheving
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Yderst veltilrettelagt kursusforløb, hvor især de hyppige opsamlinger på de mest udbredte emner og termer var meget givende. Underviserens store engagement og entusiasme for emnet var helt sublimt og vitalt for den gode oplevelse og indlæring.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Christopher Buttenschøn
Miljø og Fødevarestyrelsen


ITIL Foundation

God tilrettelæggelse, planlægning og gennemførelse – tak for det. ;-)))

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Helle Martinussen
Miljø og Fødevarestyrelsen


Kundeserviceuddannelse for YouSee

Jeg oplevede to motiverede, nærværende og fagligt velfunderede undervisere, der havde et klart setup, en solid struktur, dagsorden og som evnede at formidle deres materiale på en meget konkret og forståelig måde. Samtidig var kurset afbalanceret imellem foredrag og praktiske tiltag i form af øvelser, der holdt mig fokuseret igennem hele forløbet, uden reelle udfald i koncentration. Meget afbalanceret og indholdsrigt. Skarpt kursus, der varmt kan anbefales og som med fordel og udbytte kan afholdes for flere hold agenter! Tak!

På en skala på 1-5 hvor tilfreds er du så med kurset? 5

Jesper Borchers Jensen
YouSee


Service desk ledelse i praksis

Kurset var tilrettelagt med udgangspunkt i vores dagligdag og vores lokale vilkår og blev derfor meget relevant og brugbart. Som en sidegevinst var det i vid udstrækning også muligt at bruge kurset til personlig udvikling.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Dorrit Majlund
CBS IT Support


ITIL Foundation

Johnny er yderst kompetent og dedikeret til sit arbejde. Hans viden er stor og ingen spørgsmål bliver slået hen.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Michelle Dupont
ServiceDesk Analyst, BEC


ITIL Foundation

Der var god energi, og fantastisk evne til at koble det op mod hverdags situationer, der gjorde at forståelsen af indholdet af undervisningen var markant nemmere at forstå.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Philip Schambye
Digital Solution Designer, Telenor


ITIL Foundation

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse. Materialet er tungt, fyldt med begreber man skal kunne huske før noget giver mening, men instruktør Johnny formår at holde interessen og humøret oppe med en meget smitsom positiv attitude.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jeff Michael Bergman Vestergaard
IT Supporter Specialist, GN Store Nord


ITIL Foundation

Det var et meget komprimeret kursus, fra 09.00 – 17.00 hver dag, men der var pause hver time af 10 min varighed, det var nok til at få fornyet energi. Underviseren var god til at sætte sig ind i vores daglige arbejde og drage paralleller dertil, så der var noget jeg kunne hænge teorierne op på.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Flemming Melson
EPJ-konsulent, OUH – Klinisk IT


SDComm©

Det er altid en fornøjelse at blive undervist af Johnny, han er inde i stoffet, har altid en god forklaring eller en kobling til andre metoder og værktøjer, man føler sig altid godt klædt på og med fuldt udbytte! Tak 🙂

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Betina Schandorph Korterup
Supportchef ,Schultz Information A/S


SDComm©

Virkelig god underviser, højt humør og spændende historier fra det virkelige liv.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Anders Tørnqvist Overgaard
SEGES


Kepner-Tregoe® Foundation

Kommentarer fra deltagere:

  • Kompetent og god til at anvende egne erfaringer i undervisningen
  • God afveksling imellem teori og øvelse
  • Instruktøren var faglig stærk og var god til at inddrage kursister og egne erfaringer i undervisningen.
  • Spændende og brugbart indhold

Underviser blev i gennemsnit vurderet til: 4,67 (på en 5-skala)

Udtalelserne kommer fra Kepner Tregoe-kursus afholdt hos Teknologisk Institut i februar 2018


SDComm©

Jeg var meget begejstret for kurset. Både det faglige indhold, og måden Johnny formidlede indholdet på var rigtigt godt. Jeg vil helt sikkert kontakte Peopleteam næste gang, at vi skal afholde et kursus i vores Servicedesk.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Pernille Berg
Gruppeleder, Københavns Universitet


IT Support Basic

Læren var utrolig venlig, målrettet, lærerig og fyldt med humor. Undervisningen var i bund og grund noget af det bedste jeg i mange år har modtaget og jeg har allerede taget flere af de lærte teknikker i brug.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jeff Michael Bergman Vestergaard
IT Supporter Specialist, GN Store Nord


ITIL Foundation

Fantastisk engagement Johnny formåede at levere alle 3 dage i et emne som kan virke komplekst og tungt at formidle. Ingen tvivl om at Johnny har helt styr på emnet helt ned i detaljerne og forstod at præsentere i øjenhøjde med mange relevante og praktiske eksempler/cases fra virksomheders daglige drift.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jesper Weyen
IT Manager, Thomas Cook Airlines


SDComm©

Jeg syndes det var et utroligt informativt kursus med mange gode arbejdsmetoder.
Johnny gør kurset utroligt levende, på hans måde at være og undervise på.
Nu skal der bare arbejdes med metoderne.

Bente Merete Jensen
Administrativ IT Support, HOFOR A/S


ITIL Foundation

Jeg vil også gerne sige dig tak for de 3 sidste meget lærerige dage. Jeg synes du har gjort det helt fantastisk, du har været let forstålig igennem hele foundation kurset, samt du tog dig tid til at svare på alle vores spørgsmål og sætte dig ind i vores hverdag ☺ Ligeledes skal du roses for den helt fantastisk energi du havde, hvilket gjorde det aldrig blev kedeligt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Søren Hansen
Solution Designer, Telenor


ITIL Foundation

Johnny som underviste os, formår på en sjældent motiverende og interessant måde at formidle og undervise og omsætte alle de teoriske termer og begreber til praktiske eksempler og scenarioer som vi alle kan koble og forholde os til. Formår endvidere at formidle til os alle på hver vores niveau.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Michael Brüchle Thordal
Telenor


SDComm©

Synes der var en god blanding af info og prøver.. Kunne også godt lide at Johnny lavede små ændringer næsten hvert 10min i hans fremlæggelse, så man havde nemmer ved at holde fokus og ikke døse hen. Jeg er selv meget \”blå/rød\” så det passede godt til Johnny\’s måde at undervise på. Han var i det heletaget en god underviser og en flink

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

Hans Peder Nørrelund Laursen
DONG Energy


ITIL Foundation

Dejlig læring og gode forklaringer på de spørgsmål jeg måtte have(jeg har en del da jeg ofte stiller spørgsmål for at sikre jeg forstår det) Der var en dejlig ro i undervisningen og underviser formåede at udvide stor ro og høj kompetance indenfor sit fag. Jeg havde nok en tendens til at spørge en gang for meget ind i mellem da jeg ville være sikker på jeg havde forstået tingene korrekt, og dette blev mødt med stor forståelse og sparring. Jeg kan kun give mine største anbefalinger til Peopleteam. De formår at udvikle folk og lære fra sig på en forståelig måde.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Morten Skandshus
Supporter, Eniig Fiber A/S


SDComm©

Fik utrolig meget med hjem som kan implementeres med det samme. kunne godt lide at Johnny var god til at veksle mellem at sidde ned og komme op og lære noget.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Johnny Grønhøj Nielsen
Service desk konsulent, JN Data


ITIL Foundation

Underviseren Johnny Jensen fik med sin levende og entusiastiske undervisningsstil gjort teoritungt stof i et temmelig komprimeret kursusforløb interessant og nærværende. Kursets gav et godt og relevant overblik over god praksis for styring af en IT-organisation.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Mads Jespersen
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Super godt kursus, underviser formåede at gøre ITIL nærværende og lavede gode paralleller til vores eget univers og egne systemer, det gjorde at man kunne sætte processerne ind i hverdagen. Super dygtig underviser, meget motiverende.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Carsten Meyer
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Selvom det var nyt stof, og jeg ikke tidligere havde kendskab til dette, gav det god forståelse, da der kom reelle eksempler der kunne relateres til. Johnny er en dygtig underviser, og man kan høre at han kender materialet godt. Er god til at få folk med, og gør det let og fordøjeligt, med masser af gode eksempler og godt humør. Han evner at få alle med, så det var virkeligt en god oplevelse. Jeg fik rigtig meget ud af det, og fik forståelse for hvad ITIL egentlig er. Der er kun ros herfra.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Tue Bendtsen
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Jeg vil til enhver tid anbefale Peopleteam, grundet den fantastiske undervisning faciliteret af Johnny Jensen, samt de fantastiske rammer kurset blev afholdt i. Retningen var sat fra begyndelsen og jeg følte mig i trygge hænder hele vejen igennem kurset. Effektivt, berigende og yderst professionelt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Carina Jonsson
Freelance forretningskonsulent


ITIL Foundation

Johnny Jensen er en fantastisk underviser, der virkelig formår at inddrage deltagerne og sikre, at de kan materialet. Han har med andre ord en meget pædagogisk tilgang der fungerer

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Maria Dårstad Perez
KPMG


ITIL Foundation

Et rigtig godt og givtig kursus! Virkelig god energi. Johnny, et omvandrende ITIL orakel, formår at relatere viden til praksis. Imponeret af at han med relativt få midler – slides, sort tusch og papir, kan formidle viden så godt!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Anette Skov Andersen
EPJ-konsulent


ITIL Foundation

Det er et meget inspirerende, men meget kompakt kursus. Johnny var en utrolig kompetent underviser, og jeg har sjældent mødt en underviser, som kunne fastholde tilhørerne i en sådan grad i flere lange dage, og udelukkende med brug af sig selv, slides og en sort tusch! Det var der mange der kunne lære noget af.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Anita Axelsen
EPJ-konsulent


SDComm© – kommunikationsuddannelsen for Service desk medarbejdere

Spændende indhold og gode undervisere. Dejligt at der var medarbejdere fra mange forskellige virksomhedstyper, men alligevel med samme problemstillinger. God afveksling mellem at lytte og være aktiv i små og store grupper. Fint med nye modeler (SPLAS), på den måde fik man også genopfrisket, noget af det som man godt vidste og havde hørt før i nye rammer.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Eva Gammelgaard
Aabenraa Kommune


ITIL Foundation

Super undervisning, Johnny gjorde det fremragende og har virkelig fået lyst til at bruge ham igen hvis vi skal have andre kurser. Stor ros til ham herfra. Faciliteterne var også gode og dejlig forplejning. Alt i alt en super god oplevelse!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Patrick Mandøe
Systemteknikker, Hørsholm kommune


ITIL Foundation

Jeg vil klart anbefale kurset, Peopleteam og vores instruktør Johnny. Inspirerende og meget involverende undervisning, som gave mulighed for at stille spørgsmål og relatere stoffet til den virkelige verden. Følte mig godt klædt på og forberedt til eksamenen. Og vigtigst af alt så fik jeg et godt overblik og indsigt i ITIL. TAK!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Kim Bastholm
Udviklingschef, BEC


ITIL Foundation

ITIL foundation kurset med Johnny Jensen har været lærrigt og engageret. Med sin positive attitude og friske tilgang til undervisningsmaterialet formår Johnny at gøre et intenst lærringforløb overskueligt og overkommeligt samt indblande alle kursus deltagere. En rigtig god ting var at det teoretiske i ITIL blev bragt ned på \”hverdags niveau\” og på den måde skabe mindeværdige relationer til de daglige arbejdsopgaver.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Brian Svendsen
Mentor IT


ITIL Foundation

Rigtig godt kursus. Johnny er en god underviser, og sørger for at få alle med, så alle forstår det. Måden han underviser på er god, idét han prøver at skabe eksempler på ting i hverdagen, så man kan skabe en sammenhæng.. Derudover så formår han at gøre undervisningen sjov, så det ikke bliver kedeligt 🙂

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jens Pedersen
Onsite IT Supporter, Mentor IT


ITIL Foundation

Glimrende formidling og virkelig god evne til at levendegøre det teoretiske stof.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Kristian Lindeloff
Kriminalforsorgen


Service desk ledelse i praksis

Der blev fremvist flere gode og brugbare værktøjer, som jeg har i sinde at tage i brug. Underviser var nysgerrig og meget levende i måden at \”stoffet\” blev leveret. Jeg kan kun anbefale kurset og Peopleteam.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Morten Ulrichsen
Servicedesk Manager, KEA


Service desk ledelse i praksis

Super effektive 2 dage – med god fokus på ledelse, det var en god hold størrelse, hvor der var plads vidensdeling – Tak People Team. Det kunne være rigtig godt med en deltagerliste, så vi som deltagere kan netværke efterfølgende, da det virker som om vi har de samme udfordringer. Tak Johnny, vi glæder os til at se dig/jer igen.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Mie Saxe
Administrativ koordinator, KEA


Service desk ledelse i praksis

Et rigtig godt kursus, hvor jeg både fik genopfrisket viden, hørt andres erfaringer og et par værktøjer med hjem.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

John Hartig-Larsen
Director, GN Resound


ITIL Foundation

Gode forklaringer, gode illustrationer samt god tålmodighed, selvom det er et stort pensum. Johnny er en yderst behagelig underviser.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jonas Larsen


ITIL Foundation

Jeg siger også tak for 3 dage med fuld speed på læring og er selvfølgelig rigtig  glad for at have bestået.
Jeg syntes, at du gjorde det på en super god måde med gode eksempler for den virkelige verden, som kan være nemmere at forholde sig til.
Samtidig var det godt, at du fortalte med dine egne ord og ikke bare gennemgik  materiale side efter side, det gjorde det meget bedre at forholde sig til.

Lotte Evers Sandgreen
IT Test Manager, Nordea


ITIL Foundation

Det var et rigtig godt kursus og der var stor kompetence fra lærerens side. Det var opbygget på en sådan måde at det virkede som om der var en god rød tråd gennem hele forløbet. Der var god tid til at sætte sig ind i tingene og til at gennemgå diverse spørgsmål og repetere.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Claus Krogsgaard
SKAT


ITIL Foundation

Rigtig godt kursus. Dygtig og vidende og sjov lærer som formidlede stoffet på en levende måde med masser af eksempler så det gav mening.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Laila Helmer Petersen
Hørsholm Kommune


ITIL Foundation

Meget fine læringsmetoder, på et svært område. Godt med vekslende tempi og fin andel af pauser. Godt kursussted med gode faciliteter og forplejning.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Annette Christiansen
Region H


ITIL Foundation

Kurset var godt, beliggenheden af afholdelsessted – perfekt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

Annette Araghi
Hørsholm Kommune


Kursusevaluering

gk-so-28-30-nov-instuctor-comments gk-so-28-30-nov


BEC+LOGO+LOW+RGB

Service desk CSI

BEC er en virksomhed med meget højt kundefokus. De lytter til sine kunder og valgte i foråret 2016 at bruge en nyligt gennemført kundeundersøgelse som løftestang for kontinuerlige serviceforbedringer.  I den forbindelse bidrog Peopleteam med udarbejdelse af roadmap og plan samt definering af kritiske succesfaktorer og KPI’er (key performance indicators).