Udbytte af medlemskab
Møderne vil være som et udviklingslaboratorium for dig, da set-up’et i gruppen vil minde om en workshop. Gruppens medlemmer kommer med problemstillinger fra deres hverdag, som diskuteres i mindre grupper, og hvor der vil blive givet et forslag på en løsning på det konkrete problem. Du vil få nye input og metoder med hjem til brug i din virksomhed, og du vil få en skærpet forståelse af teknologiens strategiske muligheder, og styrke dine evner til at træffe korrekte beslutninger ud fra et IT-mæssigt synspunkt.
I udbytte får du:
- 5 årlige netværksmøder
- Et frirum, hvor du kan åbne dig op uden at være begrænset af en bestemt rolle eller magtrelation
- Sparring med en ledelsessparringspartner mellem møderne
- Sparring med ligesindede med samme faglige udfordringer
- Værktøjer og metoder, som kan bruges i dit arbejde og din virksomhed
- Professionel mødefacilitator der brænder for netværk
- Between-job ordning, der sikrer, at du stadigvæk kan være en del af netværket, såfremt du mister dit job.
Praktisk information
- Møderne foregår i tidsrummet kl. 10-16 inklusiv frokost.
- Værtskabet for møderne går på skift mellem medlemmerne.
- Prisen på et medlemskab er 14.995 ekskl. moms. for et helt år.
Fokusområder
- Personaleledelse og motivation
- Samarbejde og kommunikation
- Selve supporten: Personlig betjening, telefonisk og skriftlig support
- Fysisk organisering og indretning af service desk
- AI i Service Desk
- IOT – hvordan bruger vi Internet of Things, og hvordan påvirker det Service Desk
- SLA og målinger samt performancekultur i Service Desk
- Vidensdeling / Knowledge Management
- Corporate Social Media
- Cloud Computing
- Automatisering af opgaver og funktioner
- Processer og arbejdsgange i Service Desk
Interesseret? Så kontakt:
Jens Severinsen
Salgs- og marketingchef, Peopleteam
Mail: Jens@peopleteam.dk
Mobil: +45 42754414
Netværket drives i samarbejde med IT People Denmark
Uffe Lykkebak
CEO & Founder, IT People Denmark
Mail: ul@itpeopledenmark.dk
Mobil: 53 83 83 57