Tak til alle der var med på Service desk dagen© 2017!


Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.

Vi er stolte af, at I har taget så godt imod konferencen, som I har vurderet til et helhedsindtryk på hele 4,4 på en 5-skala!

Her er præsentationerne, som I er velkomne til at bruge, som I har lyst.


Chr. Hansen A/S – Jakob Lind Nilsson

Fra Incident til viden – Knowledge Management i praksis

Download>>


Albertslund kommune – Galina Ianchina

Succesfuld kanalstrategi i service desken

Download>>


Orbicon Informatik – Alan Nissen

Måling og forbedring af serviceoplevelsen – hands-on erfaringer med Net Promoter Score

Download>>


Peopleteam – Johnny Jensen

Den gode kemi i Service desken

Download>>


Peopleteam – Johnny Jensen

Få styr på din Service desks kompetenceudvikling

Download>>


Rambøll – Martin Long Teglgaard

Fakta-drevne forbedringer hos Rambøll

Download>>


DSV – Morten Rasmussen

Migration af Service Desk i DSV på tværs af grænser, kulturer og organisationer

Download>>


BlueHat – Lise Dall Eriksen

Multisourcing – er SIAM løsningen?

Download>>


The Service Desk Institute – David Wright

And man created Artificial Intelligence, the rise of the robot and the Service desk

Download>>

 

Vi håber på, at se jer igen!