Evaluering af KISS 2023


Kontaktoplysninger

Du kan fortsætte anonymt ved at undlade at indtaste dine kontaktoplysninger.

Konferencen som helhed

Not at all Likely Extremely Likely

PLENUM

😍😀😐😕😠
Mulighederne med GPT v. Ole Winther
😍
😀
😐
😕
😠
Værdiskabende implementering af ServiceNow CSM hos GlobalConnect
😍
😀
😐
😕
😠
Jan Hellesøe fuckr med din hjerne
😍
😀
😐
😕
😠

SPOR A - Kundeservice

😍😀😐😕😠
Succesfuld kundeservice hos Sampension
😍
😀
😐
😕
😠
AI-drevet A-kasse: Frontløber i DK!
😍
😀
😐
😕
😠
Hvad har ServiceNow og benzinstandere at gøre med hinanden?
😍
😀
😐
😕
😠
Etisk AI i kundeservice
😍
😀
😐
😕
😠
Kundefokus i overhalingsbanen v. BEC
😍
😀
😐
😕
😠

SPOR B - IT Service & Support

😍😀😐😕😠
Lyngby-Taarbæk Kommune: Undgå backlogs med automatiserede processer f.eks. i on- og off-boarding
😍
😀
😐
😕
😠
Unified Service Management (USM) v. Lasse Koch
😍
😀
😐
😕
😠
Styrk dine it-processer ved hjælp af data v. Jammerbugt Kommune
😍
😀
😐
😕
😠
AI i praksis: Sådan anvender du AI til at forbedre kundeoplevelsen i IT Service og Support
😍
😀
😐
😕
😠
Revolutionizing IT Service Management with Generative AI
😍
😀
😐
😕
😠

Jeg er indforstået med at mine oplysninger bliver behandlet i overensstemmelse med Peopleteams Persondatapolitik, som kan læses her >>