– Det helt nye ITIL kursus for operationelle IT-medarbejdere
Kursuskalender
Dato | Sted |
ITIL® 4 Monitor, Support and Fulfil er seneste skud på stammen af kurser, der fokuserer på de 34 practices i ITIL 4.
Kurset tager 3 dage, og er en samling af 5 én-dags kurser. Et ITIL® 4 Monitor, Support and Fulfil kursus dækker med andre ord hele 5 enkeltstående practice certifikater.
På dette webinar gennemgår vi indholdet af alle 5 kurser – samt hvad du kan bruge både de enkelte kurser og den samlede certificering til.
Vi kigger både på, hvordan de enkelte practices kan bruges i det helt praktiske arbejde i dagligdagen i IT – og så gennemgår vi også hvordan Monitor, Support and Fulfil indgår i ITIL Certification Scheme (f.eks. hvordan den bidrager til titlerne “ITIL Practice Manager” og “ITIL Master”).
Til sidst er der mulighed for at stille spørgsmål til facilitator Johnny Jensen, som i øvrigt er en af de første ITIL Masters i Europa.
Vi glæder os til at se jer.
Målgruppe
- IT-medarbejdere, der er involveret i processerne (enten som udførende eller som procesejer/manager):
- Service desk
- Incident management
- Problem management
- Service request management
- Monitoring and event management
- Alle, der har interesse i ITIL 4 videregående uddannelse
- Ledere, mellemledere og medarbejdere i hele IT-organisationen
- IT Service Managementkonsulenter
Har du endnu ikke hørt om ITIL 4, så kan du med fordel se dette webinar om ITIL 4 Intro >>
Program
- Monitor, Support and Fulfil struktur og indhold samt placering i ITIL 4 certification scheme
- Gennemgang af de enkelte practices og hvad man lærer på kurset
Vi ses til 30 minutters webinar med fuld fokus på en af de mest interessante, nye ITIL-forløb i flere år.
Praktisk info
Dato: 15. september 2023
Tidspunkt: Kl. 10.00 – 10.30
Sted: Online
Du møder:
Johnny Jensen | Johnny har over 25 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL 4 Master, ITIL V3 Expert, V2 Manager med udmærkelse, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser, ligesom han har stort erfaring med Service desk, personaleledelse og den gode kommunikation med brugere og kunder. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende. |
Se den fulde kursusbeskrivelse for ITIL® 4 Monitor, Support and Fulfil – Bundle her >>